~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Maria - 19 maj 2010 18:39

pratat med mamma i telefon

gråter

hon är så jävla elak

hon lyssnar inte

inte ett skit

säger jag att jag är ledsen för biverkningarna av min medicin

då svarar hon att hon också har samma problem

det har hon för i helvete inte!!!

hon pratar bara om sig själv, och jag orkar inte vara hennes terapeut

JAG ORKAR INTE

jag kan inte sitta och och bara ge och ge och ge

JAG HAR FÖR I HELVETE INGET ATT GE!!!!

det är HON som ska föreställa "mamma" - inte jag!


jag hatar mig själv

jag orkar inte


JAG ORKAR INTE MER!!!!!!!!!!!!!!!


    

Av Maria - 19 maj 2010 16:08

terapeuten har gått hem

hennes mamma som har cancer har blivit akut sämre

hon skrev att hon hör av sig när hon kan

får panik

trots att hon skrev att hon inte tror att det påverkar plastiken på fredag

men stackars människa - båda hennes föräldrar har cancer

inte bara en dödsdom, utan två

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards