~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Maria - 10 maj 2010 22:46

hämtade ut ridstövlarna och ridskorna på posten............. mina fötter måste ha krympt! kängorna i storlek 36 är skitstora......... och ridstövlarna i storlek 35 är lika gigantiska! har jämfört dem med de i storlek 36, och de är precis lika stora......... är tomt ca 2½-3 cm framme vid tån................ och så har jag så smala fotleder så de är större än ett par gummistövlar där.............. herregud............... borde väl ha köpt strl 33................ men då passar de varken i vidd eller höjd................   


har inte rört mig idag......... hela kroppen kliar av frustration.................... men jag kan inte ha sådan här fruktansvärd träningsvärk i vaderna när jag ska till stallet...................

tänkte köpa någon färdig mat på ica idag när jag ändå var till posten....... men det var så mycket folk och jag hade inte tagit någon stesolid.... så jag köpte 2 chokladkakor.......... 1000kCal...................... på ett enda bräde................ mår så jävla dåligt.................... har inte ätit någonting efter det.................. *urk*   


ska försöka äta något innan jag far till stallet imorgon......... hade jag inte stoppat i mig choklad idag så hade jag rasat ihop.......... skakade i varje cell............ och så har jag haft blodtrycksfall hela dagen................... skitkul.... verkligen skitkul att hålla på att tuppa av så fort jag reser mig upp..................   


har skrivit ett brev till lilla jävla ica där jag talar om att jag behöver ett nytt jävla kort........ så får jag inte det senast nästa vecka så tejpar jag ihop det jag har och så får det gå så länge det går.......... sen slutar jag handla där.........


vet inte var jag gjort av min mobil..... och den är på ljudlös sedan jag var hos terapeuten......................... så jag kan inte ringa till den för att hitta den heller............................................
..... jippi...........  

Av Maria - 10 maj 2010 13:16

jag kan inte få något nytt ICA-kort, för jag pratar inte i telefon.......... trots att jag bara ska ha ett vanligt medlemskort UTAN några som helst betalningsmöjligheter eller krediter.....................

mitt kort håller på att falla i bitar......... efter att ha haft samma i 9 år................... och det beställde jag på internet genom att fylla i personuppgifter.........!

*gråter*

har pratat med min sk "mamma".......... hon fattar ingenting.............. "pappa kan ordna det"........... NEJ, DET KAN HAN INTE!

när han nyligen skaffade ett nytt ICA-kort så fick han ett jävla betalkort som har årsavgift....... och det vill jag INTE ha!




....................skulle kunna ta livet av mig nu..........................................

Av Maria - 10 maj 2010 12:11

terapeuten följer med.....! hon följer med till plastiken - om inget oförutsett händer!

hon hade dessutom också fått veta att läkaren får mer tid på enheten, så det MÅSTE vara så!!


..har träningsvärk i vaderna så jag kan knappt gå........... måste ta det lite lugnare med min boll...........................


väntar på att posten ska komma.......... förhoppningsvis innehåller den en avi................ gör den inte det så vet jag inte vad jag gör................

är hungrig............ hur ska jag stå emot att handla någon mat när jag far till posten........................... vet ju hur det är........... vill inte äta.... får inte äta....... och sen när jag tar en tugga... så är det KÖRT......... då äter jag upp allt..... och mår illa........... och funderar på att ta mitt liv............... och ångrar allt...................


SKIIIIIIT!!!

Av Maria - 10 maj 2010 09:18

terapeuten har hört av sig........ svarat på ett mail................ men inte på det som jag markerat som viktigt.......... frågan om hon kan följa med mig till plastiken..............................

så jag utgår från att hon inte kan det.......... men jag fattar inte varför hon inte bara skriver det i så fall........... för varje minut som går så minskar sannolikheten att jag får en tid före sommaren om jag meddelar att jag inte kan komma på utsatt tid..................... och då förstör det hela min sommar......................

har huvudvärk................ rädd att det är början på migrän................... blixtrar............. känner tyngden.................... har tagit ibumetin+panodil.......... fin frukost..................... ibumetin, panodil, 2st atarax, stesolid, cymbalta, 2st rinexin............. blir mätt av bara pillren.......................


kul... de visar ett reportage om hudförändringar.......................... jag som har MASSOR med leverfläckar...... en del växer som fan...........och byter färg och form..................... men vem skulle få pilla på mig.............. INGEN................................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards