~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Maria - 1 maj 2010 14:37

drömt mardrömmar inatt igen

jag orkar inte

ser framför mig hur tiden bara går och vården säger "vänta"

jag har väntat i åratal nu och jag ORKAR INTE MER

ny läkare - igen - efter årsskiftet och det finns ingen läkare!

terapeuten går snart i pension

medicinen som det "skulle bli ordning med" när jag fick ny läkare - har inte hänt ett skit

helt dött från kvinnokliniken OCH plastiken

ingen hund

och jag räknar redan dagarna tills dess att ridterapin tas ifrån mig, och det gör att jag bara vill dö - BARA DÖ

jag bor i en jävla cementklump där det aldrig någonsin är tyst, och jag har utsikt över en jävla parkering

jag är FET och FUL

så JÄVLA ÄCKLIG
VEM skulle vilja ha mig??????? INGEN!!!!

ingen familj, inga barn, ingenting


de får söva ner mig och vårda mig i respirator tills dess att NÅGOT är löst

eller så tar jag livet av mig, det är lättare

och billigare - för alla

nu för tiden är man bara värt något om man kan jobba

kan man inte det så kan man lika gärna dö

och får någon reda på att man haft kontakt med psykiatrin så ser de på en som om man vore spetälsk sen


det hade varit bättre om jag hade tagit livet av mig istället för att söka hjälp

för vården har bara gjort mig sjukare

de få människor som hjälpt mig överleva förvinner bara

och det enda som KAN hjälpa mig är ridterapin

men ingen fattar det - det är ju bara en person och några hästar

JÄVLA IDIOTER!!!

  



och på tv så säger de så jävla ofta att "it's not fair!!", "det är inte rättvist!!"

NÄHÄ - OCH???!?

INGET är rättvist!!!!! INGENTING!!! SÅ SLUTA GNÄLLA FÖR I HELVETE!!!!!!




jag tänker dö

NU

Av Maria - 1 maj 2010 00:04

Nu vid midnatt startade festen verkar det som........ spelar och dunkar som fan............... rädd att kräkas............. ångest.................... och så får man inte sova heller................. Jävla idioter.........

Och nu skjuter de ännu mer raketer och smällare också!

Nu får det för i helvete vara nog!


Ska släcka ner och försöka lyssna på ljudbok.......

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards