~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 3 maj 2010

...

Av Maria - 3 maj 2010 20:45

jag hatar mig själv......... hatar allt med mig själv............. ingen kommer någonsin att tycka om mig........... ingen kommer vilja dela sitt liv med mig..........




 

 

 

 

jag vill bara dö

  


och ingen ridterapi imorgon heller

Av Maria - 3 maj 2010 11:58

terapeuten kommer för sent.... och så avslutar hon för tidigt........... börjar bli van vid det så jag orkar inte tjafsa................ varför ska jag behöva göra det..... känns småaktigt att sitta där och säga det efter allt hon gjort för mig.............. men jag ska väl överleva nu också...... eller.........?!

läkaren har svarat på en del av det jag tagit upp i mail....... men "framtidsplanen" verkar ha gått om intet............. och hon vill inte tala om vad kvinnokliniken - eller ja, "jouren" som hon pratat med - har sagt............. gissa varför...................... behövs verkligen ingen einstein för att fatta att de förmodligen sagt NEJ till allt eller alt vägrar söva mig...... men det kommer jag att rapportera till DO.... DIREKT! för då är det en kränkning av mina rättigheter och härrör från min anmälan om diskriminering....... och enligt DO så är det TOTALT FÖRBJUDET med sådana saker!


hon är så jävla varm och snäll när hon skriver............ väcker minnen till liv från långt tillbaka....... innan min läkare övergav mig................. hon var lika fin............ en ängel i människepnad............... och nu har de gett mig ännu en - men som jag bara får "nosa" på..... och sen drar hon vidare................... och jag är lämnad - igen............................... och hon är ju knappt här nu heller...... så det är ingen idé att ens fråga om hon kan ha mig kvar, för jag vet redan vad svaret är.................. dessutom är det inte hållbart.... att hon aldrig är här............. för det händer ingenting................. och tiden bara går.................

*gråtergråtergråter*



....och till den/de som kommenterar inlägg jag skriver för att "göra reklam för sig själva" och tex vill att man ska rösta på dem någonstans så att de ska få gratis blöjor - LÄGG AV!

jag har fan i mig MER ÄN NOG MED MIG SJÄLV!!!!

Av Maria - 3 maj 2010 09:09

jag överlevde helgen.......... helt otroligt......................

nu gäller det "bara" att överleva den här veckan.......... utan ridterapi........ och terapeuten reser till psykoterapimässan i stockholm så hon är borta from tors............. önskar att jag också kunde fara dit.......... verkar så så djävulskt mycket intressant............. bättre än förra året att döma av ämnena folk ska prata om.......................


ska snart gå till terapeuten................ hade hellre farit till stallet........................ det hade gett mer.......................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards