~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Maria - 27 maj 2010 21:43

JAG VILL BO I ETT JÄVLA HUS PÅ LANDET DÄR JAG INTE SER IN TILL GRANNEN, KAN SJUNGA HUR JÄVLA FULT SOM HELST NÄR JAG LAGAR MAT, OCH HAR EN JÄVLA TOMT DÄR JAG KAN HÄNGA UPP TVÄTT UTOMHUS, HA TRÄD, BLOMMOR OCH HA DJUR OCH SÅ JAG SLIPPER FARA TILL MINA SK FÖRÄLDRAR ÖVER SOMMAREN!!!!!!!!!!!

Av Maria - 27 maj 2010 21:30

sa till terapeuten att jag förbereder mig på att ta stygnen själv...... för jag kommer inte kunna gå dit................ men det tyckte inte hon var någon bra idé............. nähä, men hon jobbar då och har inget schemalagt men hade gjort klart för mig innan att hon INTE tänkte följa med mig dit............. men så idag så gjorde hon helt om........ så nu ska hon helt plötsligt följa med............ hon blev sur först, och "tjafsade"....... och då svarade jag henne samma sak som hon säger till mig att jag ska tänka..... "jag kan bara göra det jag kan, jag kan inte göra det jag inte kan"............... och det var väl det som gjorde att hon ändrade sig.........

jag får inga extra tider hos henne, utan nu är det en gång i veckan som gäller...... och visst, jag förstår att hon får mycket att göra......... men sen vill jag inte ha kritik för att jag tar mycket stesolid........... då började hon försvara sig, för hon tyckte väl att jag gnällde på att hon var borta.......... men jag är inte helt kallhjärtad.......! jag ville bara försvara mig............... hon förstod till slut i alla fall.............

vi är inte osams eller så..... inte alls...... jag mår bara så jävla dåligt............... och behöver henne.......... men det är ju inte hennes fel att hennes mamma gått bort.......... så då är det ju fel på mig som känner att jag behöver henne................

räknade lite snabbt när hon satt där och sa vilka dagar hon är borta, ledig, bortrest, osv........ och vi har max 6 träffar kvar innan jag far från stan.................. 6 träffar att få mig att hålla ihop i 5 veckor.... utan ridterapi.........................................


försöker få tag i c............ vet inte om hon lever.................. hon svarar inte fastän att smsen går fram..........................


mår så f*cking jävla dåligt


vill bara skrika

skala av mig huden

skära sönder mig

slänga och slå sönder allting och bara skrika och klösa mig själv tills jag faller död ner på marken

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards