~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Maria - 6 maj 2010 23:54

kammade tilda ikväll......... hon är livrädd som vanligt... och visar att hon bara vill bort från mig............... klappade henne en stund efteråt i alla fall.... och hon tog det nog ganska bra... för hon åt upp sin belöning direkt och från handen när jag satt tillbaka henne i buren............

sen hämtade jag min bebis........ min älskling............. lilla astrid.......... lade henne på bröstkorgen när jag låg i soffan och tittade på "kitchen nightmares"................ kliade henne bakom öronen...... hon idisslade.......... och.... så putsade hon mig........... jag hade ett linne på mig........ så hon kom åt att slicka på min hud............. precis som förr i tiden............... då tittade vi på tv, hon och jag....... hon låg på ryggstödet med benen utsträckta så att de hängde ner över soffan..... och jag låg i soffan.............. jag klappade på henne en stund... och sen putsade hon mig............ ge och få.......... ta hand om varandra............... var så mysigt när jag nästan somnade framför tv:n och hon slickade och "tvättade" hårbotten på mig så som hon tvättar sig själv..............

jag skulle inte vara vid liv idag om det inte vore för henne... min älskade ninis............... älskar henne mer än något annat på jorden........... jag kommer dö den dagen hon inte är hos mig längre............................. hon är mitt barn............ det barn jag drömmer om men aldrig kommer att få..............


.............huvudvärk..........................


nu ska jag........ ...... ........................... ... .........vänta på att sjunka in i pillerdimman så att jag somnar...........................

Av Maria - 6 maj 2010 19:12

mailat läkaren men hon svarar inte....... hon är väl upptagen med annat........... om hon inte hatar mig och tycker att jag är jobbig och vill slippa mig..................................

varit på rusta......... inte gjort något mer...............


.........vill bara dö................... är så ensam..................................

Av Maria - 6 maj 2010 10:24

kunde inte somna inatt...... trots all medicin............ ville.. och vill... bara krypa ur skinnet.........

har fått ännu ett svar från den ena kvinnokliniken i landstinget......... de är beredda att skicka ut en kallelse nu........ direkt......... men jag har frågat om det går bra att bestämma en tid i augusti... efter alla semestrar............... och............ så har jag talat om att jag lider av PTSD... och behöver bli sövd......... något säger mig att svaret på det inte kommer att låta lika positivt och vänligt.................................... psyksjuk = varning, akta.......... det är ju i alla fall vad folk verkar tro...............


...........mår illa...................................... ångest.............................. paniken kryper fram..................

skit också

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards