~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

K O N F L I K T

Av Maria - 12 augusti 2010 19:48

lilla gråter...... av tacksamhet.... för att hon ska få hjälp..........

stora är VANSINNIG...... för att hon ska få hjälp.............. vem tror hon att hon är????? trampar in och ändrar allt!! jag hade ju bestämt hur det skulle vara!!!!!

lilla blev lyssnad på idag.... sedd....... läkaren vet att lilla finns....... och att stora finns..........

stora vill slita lilla i stycken!!!! jävla idiot som sitter och gråter och kvider!!!!! VEKLING!!!

lilla vet att hon måste sköta sig...... ta medicinen..........

stora VÄGRAR!!!!!!

lilla vet inte hur hon ska göra...... för hon vill gå ner i vikt innan hon börjar...... så att inte stora ska klösa sönder henne............

stora säger att det blir inte en matbit innan jag gått ner till min normalvikt!!! och det ska fan i mig inte bli någon medicin!!! HÄR SKA PLÅGAS!!!!!!!

lilla är rädd........ rädd för biverkningar........... och att inte kunna sluta med medicinen......

stora SKRIKER att JUST DÄRFÖR SKA JAG INTE STOPPA I MIG NÅGON JÄVLA MEDICIN!!

jag kommer bara svettas, spy och bli ÄNNU fetare!!!!!!!!!

men lilla orkar inte mer...... lilla vill bli inlagd............. men det finns ingen avdelning där lilla kan vara...........

stora tycker att SKIT SKA SKIT HA!!

lilla önskar och hoppas att den snälla doktorn och terapeuten ska slåss för hennes mänskliga rättigheter gentemot kvinnokliniken.......

DET KAN DU DRÖMMA OM DITT JÄVLA ÄCKLIGA FETTO!!!!!! DU SKA INTE TRO ATT DU ÄR NÅGON!!!!!!!!

jag vet........ jag vill skära mig............ men jag får inte......... jag ska till plastiken................................

ja då blir det desto knaprare på mat-sidan då!!!

jag vet, jag måste straffa mig.......

JA DET MÅSTE DU!!

ja, jag försöker........ jag vet att jag mår bättre då..........

PRECIS! Du kommer ju att bli lämnad! Övergiven! DET KOMMER GÅ ÅT HELVETE - PRECIS SOM ALLTID! SOM ALLTID!!!

ja jag vet............

du kommer aldrig att bli något. det är bara att ge upp. släppa allt och dö.

lilla gråter

jag vet....... jag vet...........

men jag vill till stallet.......... och jag vill inte svika B.. eller avdelningspersonalen......... de hoppas ju på mig...................

DU ÄR OCH FÖRBLIR HOPPLÖS.

ja...............

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards