~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Maria - 14 augusti 2010 21:43

hjälper de mig inte nu så tar jag livet av mig


........men jag vet att de inte bryr sig

Av Maria - 14 augusti 2010 15:29

finns inget syre att andas i luften

tog stesolid och cyklade iväg

följde som vanligt instruktionerna som kvinnokliniken gett

det hjälper inte ett piss

nu ska jag lägga mig och dö

Av Maria - 14 augusti 2010 12:11

jävla kärringjävel

min laptop har lagt av, den är DÖD

och jag har drulleförsäkring på den

men klarar inte av, pga min problematik, att gå och ordna det själv

föräldrarna har lovat att hjälpa mig - som alltid

men det blir inget - som alltid

det blev missförstånd om vilken vecka som de ev ska fara till fjällen

först säger hon veckan som kommer, sen säger hon om två veckor

jag frågade vad hon menade, och det klarade hon inte av att höra

så pga den FJUTTIGA JÄVLA LILLA DROPPEN så skriker hon åt mig:

"jag tror minsann att fröken är beroende av att ha en dator!!!"

då slängde jag på luren

det är väl SJÄLVKLART att jag är beroende av en dator - det är det enda sättet som jag kan förmedla mig med omvärlden!!!

och så ska hon GÖRA NER MIG pga det

så nu har jag fått nog

jag ska aldrig mer be om hjälp med något, och NÅDE DEM om de säger att de "kan hjälpa mig, det är bara att säga till"

nej, du ska jag inte ha NÅGONTING med dem att göra

ALDRIG I HELVETE!!!!!!!!!


har bestämt mig nu

ska inte fara till dem över jul överhuvudtaget

jag stannar här


jag kommer skära mig idag

känner det på mig

jävla elaka kärringjävel


lägg in mig

lägg in mig för i helevete - jag orkar inte mer!!!!!!!!!!

nej visst nej, det GÅR JU INTE - det finns ingen avdelning där jag kan och får vara!



  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards