~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Maria - 11 augusti 2010 18:40

gick upp vid halv sju..... skulle tvätta........ var klar med allt vid halv elva.......... orkade inte fara till maxi och handla.............. mådde för dåligt........

tog bussen ner på stan...... har inte varit där sedan före midsommar.............

när jag klev av bussen så fick jag panik
bestämde mig för att fokusera på tre ord - TA DET LUGNT (ja, jag vet, varning för "liftarens guide till galaxen".......)
lämnade tillbaka en bok på biblioteket
skulle sedan gå och hämta ut biobiljetten och sen köpa mig något att äta för jag höll på att svimma
men bion hade inte öppnat än
så jag rusade in på konsum och köpte en smörgås och något att dricka
satte mig ute på en bänk och skulle ta en stesolid till - hade tagit en hemma
men jag hade ingen stesolid med mig
började gråta och fick inte luft
gömde mig bakom en katalog
kunde inte röra mig, det var så jävla hemskt

satt där som en enda stor muskelknut och var helt paralyserad
tänkte att jag far hem istället, jag skiter i det här

men jag klarade inte det, och vad skulle jag säga till mamma sen om "hur filmen var"
hämtade till slut biljetten och satt där inne och väntade resten av tiden
mådde så illa och magen kollapsade - jag min IDIOT kan ju inte äta vad som helst nu när jag knappt äter fast föda

när ljuset släcktes på bion tvingade jag mig själv att sänka axlarna lite

det knastrade i hela nacken, som att trampa på glas som krossas
gick så fort jag kunde till bussen hem sen

nu har jag ont i hela kroppen och är helt slut

aldrig mer
ALDRIG MER

hur kan jag göra sådana missar????????
jag förstör bara för mig själv, trots att det inte ens är meningen
tänker inte ta ett enda steg utan att ha stesolid med mig längre
jag är en IDIOT
jag orkar inte medmig själbv
vill skära mih mer än någonsin
FANFANFAN!!!!!!1
tänkte ringa dig
om jag hade hittat något ställe där jag kunde ringa till min t
men jag hade dött om hon varit upptagen och då hade någon ringt efter en ambulans och så hade jag fått LPT på mig
 
jag vill verkligen dö

för jag orkar inte leva


gör så jävla ont i hela kroppen

*gråter*

vill bara till stallet

bara dit

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards