~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Maria - 23 augusti 2010 22:24

äcklet har kommit.......... månadsäcklet................

vet inte vad jag ska säga......... finns inte så mycket att säga............

har slagit mig själv........ mår så jävla dåligt.............

vill bara skrika...........

skära........

skära

skära

skära

skära

skära

skära

hur låter man bli.............................

Av Maria - 23 augusti 2010 11:38

min t har mailat till mig....... hennes pappa gick bort imorse............... så nu har hon förlorat båda sina föräldrar inom loppet av 3 månader................

känner mig så egoistisk som behöver henne............ vill bara trösta henne... men jag har ingen ork till det............... och jag kan inte ta emot hennes tröst heller..... hon ville ringa mig, men jag sa nej..................... hon måste ta hand om sig själv........... det är det viktigaste............

hon ÄR inte sitt arbete.............. så jag får försöka klara mig i min kris så gott jag kan..................... har ingen aning om hur jag ska överleva........ men jag tänker inte dra in henne i det....... det är det sista hon behöver just nu..........

chansade och smsade ridterapeuten och frågade om hon hade någon extra tid, men hon jobbar natt så det går inte......... men som sagt; det var bara en chansning, ett halmstrå...........

undrar hur andra klarar sig i sådana här situationer............... man lever på lånad tid... säkerhetslinorna brister när som helst.......... man har ingen annan........ inget annat........ och resten av ens liv hänger på andra.............. och det fungerar inte.............. akutpsyk...? ALDRIG MER! den läxan har jag lärt mig flera gånger om...... så... det finns inget....... ingen................


jag HATAR att inte räcka till............ HATAR att vara beroende av andra för min egen överlevnad..............


och jag HATAR att inte kunna hjälpa.

Av Maria - 23 augusti 2010 09:34

Fick just mail från sekreteraren som hälsade att min t inte är på jobbet idag. KAN INTE ANDAS!

Idag skulle hon prata med min läkare och så så skulle hon ringa till KK och ordna tid så att något HÄNDER!

Och nu är allt åt helvete - IGEN!

Så fort det är något som är viktigt, livsviktigt, så blir det alltid såhär!!!

ALLTID!!!!!!!!

NÄMN EN VIKTIG SAK SOM NÅGON GÅNG GÅTT SOM DET VAR TÄNKT!!!!!!!!!

Av Maria - 23 augusti 2010 08:13

jag äcklar mig själv

vad finns att göra åt det

ångest och flashbacks är så kraftiga nu att jag mår illa

vill bara skrika och slå mig själv

men jag måste samla mig

åtminstone för ett par timmar

sen ska jag träffa min t kl 14:15


har fastnat på en flash ifrån sommarstugegrannens tomt

"han" och hans syster är där, hon är min klasskamrat

min lillebror är med och leker

tycker att det är lite "coolt" att få leka med de äldre barnen

leker kurragömma

vet inte om det är försommar, men jag tror det

sommarstugegrannarna är inte där och har inte varit det heller

reglerna är att man måste hålla sig på vår tomt, inte någon annanstans för då får man leta ihjäl sig

han tar tag i min hand bakom den stora granen och så följer jag bara med honom in på grannens tomt

finns en buske som är ihålig i mitten och som ligger på säkert avstånd, eftersom deras hus ligger mellan oss och tomtgränsen

jag mår illa när jag kryper in i den lilla grottan

han har bråttom

drar av mig kläderna på underkroppen innan jag krypit in helt

trycker ner mig på marken

är fullt med döda kvistar och pinnar som river

han skiter i det

fingrar

händer

överallt

jag är rädd

han ser glad ut, men blicken är som ett djurs

när han dragit ner sina kläder på underkroppen så finns jag inte längre

jag är död

känner bara smärtan långt inuti mig

och hur jag spricker sönder

när han är klar drar han med mig ut från busken

beordrar mig att gömma mig bakom tegelstensmuren som gränsar till vår tomt

och så går han ut i hagen och smyger runt tomten tills han hittar ett gömställe


jag var nog 9 år

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards