~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Maria - 18 augusti 2010 22:17

om kk inte hjälper mig
och om plastiken inte hjälper mig med låren
så går det här åt helvete
helt åt helvete
jag MÅSTE få åtminstone CHANSEN att skaffa mig ett normalt liv
jag MÅSTE få jobba med det jag vill
jkag MÅSTE få familj
kan inte leva såhär
då dör jag hellre
min tid rinmner ut
sekunderna tickar, blir till dagar, år
för att mitt liv ska vara värt att leva så måste jag få plugga till ssk, jobba, träffa en livskamrat och få vänner, och bilda familj
jag skiter i om jag får bo på gatan
det spelar ingen roll vad det kostar
jag börjar bli så pass gammal nu att jagh vill ha familj
har funderat i flera år på om jag har en 30-års kris
men det har jag inte
jag vill bara få må bra
få den hjälp jag behöver så att JAG för en bgångs skull kan känna att det är värt allt det här helvetet
precis ALLT jag gör, gör jag för att få de sakerna
det är mitt livsmål och har alltid varit det
säger någon att det inte kommer hända, att jag inte kommer komma dit, så tar jag livet av mig
för då har jag INGET att kämpa för
INGET
därför är det här med KK så extremt jävla viktigt - viktigare än vad som går att uttrycka i varken ord eller handling
och även att plastiken inte säger nej till att hjälpa mig med låren
för jag är inte dum
jag vet vad jag måste ha för förutsättningar för att ta stegen vidare därifrån
kunna bearbeta alla jävla flashbacks och mitt självhat
ALLT
men som det ser ut nu så har jag INGET
jag klarar mig inte här hemma, men har ingenstans att ta vägen
bara det visar ju på att det är KÖRT
och jävla KK som drar ut på allt gör helvetet 10 000ggr värre
men de SKITER i det - OCH fattar inte det
jag HATAR DEM
HATAR DEM ALLIHOPA
ja, H A T A R
kommer ALDRIG lita på någon där, någonsin
inte ens om jag skulle jobba där!!!

Av Maria - 18 augusti 2010 19:14

nu har jag gjort det.................

har inte lovat att inte göra det........... så jag har inte brutit något löfte.............

en gång.......... på så länge.......... det spelar ingen roll............

ingenting spelar egentligen någon roll.............

bättre att göra det här än att dö................. för då skulle min t få skit för att hon inte sett till att jag fått LPT på mig....................

Av Maria - 18 augusti 2010 17:58

det är bara en massa skit och krångel var jag än vänder mig........ jag blir fan i mig GALEN.............. jag kommer skära ihjäl mig.................


min bror fyller år idag och jag beställde ett presentkort på bio till honom och hans sambo......... men SJÄLVKLART har inte beställningen eller betalningen fungerat, så han fick INGENTING av mig....................... och jag som hade PLANERAT ALLT.............. helt i onödan......... totalt värdelöst.


kundservice är ju alltid lika hjälpsam - ring hit och dit så får du uppge ditt visa-kortsnr så ska vi se vad som hänt..........

aldrig i helvete att jag ringer dit, och det skrev jag också och talade om från början! och ALDRIG att jag lämnar ut mina kortuppgifter till någon på telefon!!!!! jag skulle fan inte få ett öre om de kapade kontot!!!


NU har jag i alla fall lyckats beställa ett NYTT presentkort........... får se om det går lika jävla bra som det förra................ men den här gången skrev jag ut bekräftelsen.... förra gången UTGICK jag bara från att det SKULLE FUNKA........ så då struntade jag i det - idiot som jag är............


och kärringen på "apoteksgruppens" kundtjänst är HELT JÄVLA BOMBAD!!!!!!

jag har mailat klarna - precis som det stod på fakturan om man hade frågor eller om det var problem.......... men inte fan svarar de!!!!!! efter det mailade jag och talade om för den lilla "apoteksgruppen" hur KASST och OSERIÖST deras faktureringsföretag är......... och människan svara mig att "det här ska jag kolla upp"............ UTIFRÅN VAD??? jag hade inte lämnat några personuppgifter!!!! och mycket riktigt - inget har hänt, förutom att hon har "funderat på hur det kunnat bli såhär"................................. *SVIMMAR*

och i tredje mailet idag så kommer frågan - hon ville ha OCRnr och veta vilket apotek jag varit på........... MEN... så skriver kärringen att "vi kan inte erbjuda autogiro i nuläget"............... VAD I HELVETE HAR DET MED SAKEN ATT GÖRA?????????????? skrev PRECIS vad jag tyckte.......... och så fick jag ett svar - och då frågar människan efter PERSONNUMMER...................

ser de för i helvete inte det på fakturan????? de har ju för fan till och med gjort en kreditprövning på mig!!!!!!!!!!!!

det här kommer att fortsätta och fortsätta i all evighet...............

skrev att det KAN ju vara så att mitt frikort gått ut, men att jag bara några dagar innan hämtat ut medicin för tusentals kronor tilöl en kostad av totalt 100kr pga att högkostnadsskyddet går in......... så gick det ut precis då, så är jag väl världens mest otursdrabbade människa!!!!!!!! och VARFÖR SA INTE farmaceuten något om det då???????? de talar för fan om för birgitta EXAKT vad jag kommer att få för faktura när HON hämtar ut medicin ÅT MIG på apoteket här hemma!!!!!!!!!!!


förra sommaren fick jag står för ALLA kostnader själv, trots att jag hade frikort.......... och jag ger mig fan på att det blir så den här gången också..............



snart GÅR JAG SÖNDER!!!!!!!!!!!!!

bara tar fram en vass kniv och skär upp hela mig så är det i alla fall slut sen

ALLT GÅR BARA ÅT HELVETE

mailade till min handläggare på DO för att ge henne en uppdatering...... fick ett "autosvar" tillbaka - hon är åter i tjänst den 6 april 2010...................... ÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHH........????????


SKJUT MIG!!

SKJUT MIG FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!!!





och det finns ingen avdelning

det finns ingen avdelning

det finns ingen avdelning

det finns ingen avdelning

det finns ingen avdelning

det finns ingen avdelning

det finns ingen avdelning

det finns ingen avdelning


jag kommer att ta livet av mig för det här går inte

och min t har meddelat mig lite snabbt och smidigt idag att hon tagit ledigt på fredag - hennes "jobb-fredag" egentligen

så ja, nu är det TOMT

SVART

OND BRÅD DÖD SOM VÄNTAR.

Av Maria - 18 augusti 2010 09:03

....another day in hell......................


det är bara tyst överallt......... är så jävla ensam.............. men jag får skylla mig själv..............

längtar till stallet......... vill göra om....... och göra rätt...............

hungern är så stor.......................


..........hungern att hoppa från bron så att allt det andra bara försvinner är också stor.......................... hungern efter att få smeka huden med ett rakblad är också stor....................................


tack o hej - leverpastej

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards