~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

mail till min t - godnatt jävla värld.........

Av Maria - 18 augusti 2010 22:17

om kk inte hjälper mig
och om plastiken inte hjälper mig med låren
så går det här åt helvete
helt åt helvete
jag MÅSTE få åtminstone CHANSEN att skaffa mig ett normalt liv
jag MÅSTE få jobba med det jag vill
jkag MÅSTE få familj
kan inte leva såhär
då dör jag hellre
min tid rinmner ut
sekunderna tickar, blir till dagar, år
för att mitt liv ska vara värt att leva så måste jag få plugga till ssk, jobba, träffa en livskamrat och få vänner, och bilda familj
jag skiter i om jag får bo på gatan
det spelar ingen roll vad det kostar
jag börjar bli så pass gammal nu att jagh vill ha familj
har funderat i flera år på om jag har en 30-års kris
men det har jag inte
jag vill bara få må bra
få den hjälp jag behöver så att JAG för en bgångs skull kan känna att det är värt allt det här helvetet
precis ALLT jag gör, gör jag för att få de sakerna
det är mitt livsmål och har alltid varit det
säger någon att det inte kommer hända, att jag inte kommer komma dit, så tar jag livet av mig
för då har jag INGET att kämpa för
INGET
därför är det här med KK så extremt jävla viktigt - viktigare än vad som går att uttrycka i varken ord eller handling
och även att plastiken inte säger nej till att hjälpa mig med låren
för jag är inte dum
jag vet vad jag måste ha för förutsättningar för att ta stegen vidare därifrån
kunna bearbeta alla jävla flashbacks och mitt självhat
ALLT
men som det ser ut nu så har jag INGET
jag klarar mig inte här hemma, men har ingenstans att ta vägen
bara det visar ju på att det är KÖRT
och jävla KK som drar ut på allt gör helvetet 10 000ggr värre
men de SKITER i det - OCH fattar inte det
jag HATAR DEM
HATAR DEM ALLIHOPA
ja, H A T A R
kommer ALDRIG lita på någon där, någonsin
inte ens om jag skulle jobba där!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards