~ Quo Vadis ~

Alla inlägg under februari 2011

Av Maria - 16 februari 2011 16:23

gjorde mig iordning för ridskolan....... packade väskan och bytte om....... lade om mina operationsärr........ gick till busshållsplatsen.......... och när jag stått där ett tag och bussen var på väg så fick jag ett sms....... det var från stallet........ ridningen är inställd ikväll..........

jag anade ju det.... det är för kallt......... blåser och snöar.......... bara ren tur att jag inte hann kliva på bussen............

min t har SJÄLVKLART inte hört av sig................... och jag tror inte att hon kommer göra det heller........

VARFÖR ska jag gå dit och träffa någon annan så att hon kan lämna mig ännu mer........ det är ju bara som att skjuta mig själv i foten..........


  

Av Maria - 16 februari 2011 14:08

min t håller inte ett skit av det hon lovat


  

Av Maria - 16 februari 2011 12:51

min handläggare på fk bryr sig mer än min terapeut

ska det vara så


jag orkar fan inte mer

jag SKRIKER det till min t men hon bara skiter i mig


HJÄLP MIG DÅ FÖR I HELVETE!!!!!!!!!!!

Av Maria - 15 februari 2011 22:47

Har dumpat grejor i förrådet som jag tänkte göra tidigare, men som inte blev av förrän nu. Måste orka och hinna städa också innan jag säger upp lägenheten om någon ev vill komma och titta på den. Fattar inte hur fan det ska gå till. Okända människor kommer ringa till mig och jag är skyldig att svara, och skyldig att visa lägenheten. Sitter i mörkret i badrummet. Rädd att kräkas av ångest och tabletter. Önskar att jag hade någon. Vem som helst. Någon som kunde finnas här. Någon som kunde hjälpa mig med flytten. Bara vara en vän. Istället får jag sitta och vänta på mina sk föräldrar som bor 100 mil härifrån och som jag inte ens vill träffa.


  

Av Maria - 15 februari 2011 14:30

jag dör av ångest


är så jävla ensam


klarar inte det här

Av Maria - 15 februari 2011 10:12

....över att jag fått min drömlägenhet.............


"Hej, nu blir jag upptagen men säger bara GRATTIS / *min t's namn*"


Jag säger bara............ ......... ... ....................   

Av Maria - 15 februari 2011 09:00

Jag fick lägenheten!!!!! Satt och vakade inatt för att kanske få veta hur det skulle bli. Kunde inte somna. Till slut blev jag helt knockad av medicinerna i alla fall. Vaknade för en stund sedan.

JAG FICK DEN!!!

Och ändå kan jag inte känna riktig glädje........... mår skitdåligt... och är nervös inför torsdag och ätstörningsenheten..... och nu vet jag att jag måste visa min lägenheten för en massa människor, vilket innebär en massa telefonsamtal också..... och så det gudsförgätna packandet.... och så ska skiten packas upp igen........... föräldrarna måste komma och hjälpa mig eftersom jag inte har körkort eller råd att anlita flyttfirma.... och inte nog med det så ska nycklar hämtas ut... och jag måste höra med vaktmästaren om och när det ska bli renoverat................. osv.........

Dagens I-lands problem, jag vet, men jag orkar bara inte...... är helt slut...... utmattad.............


Så jag är glad, men orkar inte glädjas på riktigt.....

Av Maria - 14 februari 2011 23:20

sen är lägenheten min......... om allt går lagligt och rätt till.....

har tagit överdos av laxertabletter - igen - så det blir en natt på badrumsgolvet...... igen.......

jag hatar verkligen mig själv

även om allt är mitt fel så vill jag bara säga tack till min kära pappa som alltid har kommenterat allt med maten... och min morbrors fru - "kärringen" - som talade om för mig att jag var tjock när jag gick i högstadiet......... och min förra läkare som påstod att jag inte led av några som helst biverkningar när jag gick upp 23kg bara sådär, utan hon konstaterade helt enkelt att det berodde på "för dålig kost och för lite motion"............ tränade jag inte 4 timmar per dag så gick jag upp 1kg per dag....... gud vad normalt........... fick rapportera biverkningen själv, för inte fan gjorde läkaren det...............

jag DÖR av att inte kunna träna som jag gjorde i höstas innan jag opererades....... men jag törs inte riskera att tänja ut operationsärren så att det blir stora kelloider..........


och till råga på allt så kommer ridningen bli inställd på ons om det är för kallt.......... ska bli runt -25 och blåsa enligt SMHI............. har frågat om jag får komma till stallet ändå och hälsa på hästarna eller mocka, borsta eller vad som helst......... jag vet att hon inte vill det, men jag frågade ändå....... behöver ha något att hoppas på och hålla mig i.........


nu ska jag lägga mig i sängen och se hur länge jag kan ligga här innan jag flyttar mig till badrummet igen.................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards