~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 11 april 2011

utmattad

Av Maria - 11 april 2011 08:57

de höll på och levde om i lägenheten ovanför MINST fram till 01:30, men säkerligen längre för jag proppade i en ljudbok i öronen då

är knäpptyst där uppe nu - de ligger väl och sover

har god lust att "råka" slå på elementrören i sovrummet

men det är under min värdighet

....om jag nu har någon kvar..........


stängde av väckarklockan i sömnen

men jag förstod att det skulle bli så, så jag satte mobilen på väckning också

skulle aldrig hinna till min t annars


det här är fan förjävligt

flashbacks, total ångest, och grannar som lever om halva natten

orkade inte röra benen och vad ska man göra då


måste försöka samla mig för att gå till min t


hoppas att ni har det så bra som det bara går därute ♥

 
 
Susanna

Susanna

11 april 2011 10:59

Så fruktansvärt jobbigt när grannarna gör så!
Värst är det nog när de bestämt sig för att duscha sent/mitt i natten/tidigt som fan på morgonen, då dånar det i hela våran lägenhet >.<
Hoppas att du ändå mår någorlunda bra idag,
skickar massor utav styrkekramar till dig!

http://Mortemvis.bloggplatsen.se

Maria

11 april 2011 12:14

Jaa, och inatt har de både badat badkar, duschat, diskat, plockat med porslin och skit i köket, möblerat i sovrummet - och kronan på verket: spikat upp några tavlor eller vad det nu kan vara.......
Vet inte om man ska vara förbannad.. eller tacksam över att de inte drog igång slagborren..... :S

Nu ska jag försöka få hem något ätbart... blodsockret skriker......

*BAMSEKRAM*

 
Susanna

Susanna

11 april 2011 12:34

oj, då förstår jag om du är riktigt trött idag.
Inge kul när de håller på så ;O
Ät du, jag måste också äta, en timmes promenix med hunden i gassande solsken tär på en..
Bamsekram tillbaka!

http://mortemvis.bloggplatsen.se

Maria

11 april 2011 17:51

 
M

M

11 april 2011 19:39

Vilka j..la nötter till grannar du har.. Eftersom jag tappade min värdighet för "looong time ago"..så hade jag hittat på någon form av HÄMND!!! Och är man dessutom ett trolltyg så är spelplanen helt öppen ;-))

Hoppas du får sova i natt utan störning från grannar eller av äckelångest...

Kraaam!!!!

http://trolltygensgalenskap.bloggplatsen.se

Maria

11 april 2011 22:22

Jag.. eeehhh... råkade "nudda"... elementrören som går upp till deras sovrum på fm....... *host* For och handlade och sen var det så tyst där uppe fortfarande.... så... jag.. råkade banka lite med en skiftnyckel på elementrören......... *host host* ...för om idioterna ligger och sover på dagtid för att kunna leva om på natten.. ja då kommer tant Maria att lära dem en läxa..... Har råkat lämna skiftnyckeln precis bredvid elementrören.... så vi får se inatt... Metall mot metall låter gaaanska högljutt! ;)

Jag är nog ett litet troll jag också..!
STOR KRAM!

 
Susanna

Susanna

11 april 2011 22:13

Tänkte föresten fråga, kommer du in på denna bloggen (som jag länkat)?
Kram! <3

http://mortemvis.bloggplatsen.se

Maria

11 april 2011 22:23

Japp! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards