~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Maria - 8 april 2011 21:07

Om tre timmar har jag överlevt den här dagen. Har inte gjort något vettigt, men jag lever i alla fall.

Hustomten lämnade tillbaka MP3-laddaren. Han var snäll nog att lägga den där jag lämnat den. Men inte förrän jag letat där och på alla andra ställen och hade gett upp.


Känner mig halvt svimfärdig. Som om jag håller på att falla isär. Men jag hoppas att denna förpackning/kropp håller ihop mig...


Orden finns inte hos mig ikväll. Allt är bara gröt. Skrattar och gråter, ler och är förbannad... Allt.

Av Maria - 8 april 2011 11:34

Har ångest så jag mår illa. 7 dagar kvar. 7 dagar och 2 timmar kvar innan jag ska till ÄS. Har ingen jävla aning om vad som händer med mitt internet, för de hör inte av sig alls. Ett bredbandsföretag som inte ens kan svara på mail - lyckat.....

Tilda hade helt slut på vatten idag. Får så dåligt samvete så jag kan inte andas. Jag VET ju att hon dricker massor när hon protesterat färdigt. Och så glömmer jag att byta vatten åt henne - och Astrid - igår kväll. Trots att det är min "kvällsritual". Dra ner rullgardinerna, skala morot till kaninerna och byta vatten. Hon verkar i alla fall inte ha farit så illa av det, för hon vräkte inte i sig vatten när jag fyllt på. Hon var ganska ointresserad. Tog ett tag innan hon gick fram och tog några slick. Ville se att hon förstod att det fanns vatten där nu igen. För mitt egna dåliga samvete antar jag......... En knäpp kaninmatte som står och lockar på en vit hårboll att "titta på den FANTASTISKA VATTENFLASKAN"..... och hårbollen ligger på bredsidan och halvsover och skiter fullständigt i den där galningen som bara stör.........   


Har bara två mål med den här dagen... att överleva och att hitta MP3-laddaren..... Kommer inte att byta om från pyjamas... det orkar jag inte.........

Blev helt knäpp inatt pga kliandet, så jag bytte häftan i fall om att det skulle hjälpa, och det gjorde det. Passade på att "klia" lite med fingertopparna på op-ärren......


Undrar hur det gått för ridläraren.... hur det är med henne och hennes arm.... Hade jag haft råd att ringa henne så hade jag faktiskt gjort det. Men jag har inte det. Skit.

Får gå och vänta tills på onsdag för att få veta något. Kan inte hålla på och smsa till henne. Vill inte vara tjatig.


Nu ska jag se på film... och dö lite.........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards