~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Maria - 12 april 2011 22:48

Har duschat. Behövde verkligen det. Känns som att jag borde städa, bädda rent och vädra. All ångest under hela den här dagen har varit outhärdlig. Det kommer som i portioner. Allt är blandat. Ångest och äckel, rädsla och skräck, nervositet och förtvivlan, flashbacks, alla "tänk om"....... Jag frågade faktiskt min t om människor har drömmar som blir sanna, och hon sa ja och log sådär varmt. Mina tårar bara rann. Förklarade för henne att... jag alltid trott att "mål" är sådana saker som människor vill och som kan gå i uppfyllelse... men att drömmar är ouppnåeliga, bara som fantasier....... och det är bara i sagor som de kan bli sanna........ Kände mig som ett barn som saknade en så grundläggande kunskap; att drömmar kan bli sanna på riktigt.


Ärren kliar så jag blir galen...... Har trots dubbel häfta nästan lyckats klia hål på huden på ena låret......... Är nog bäst att låta häftan sitta tills dess att den lossnar av sig själv, istället för att hålla på och byta. Brukar ju alltid göra så annars. Fan, jag skulle inte ha kliat med tagelborsten igår....! Det blöder nästan på höger lår... Kommer bli ett skitfult gigantiskt ärr.... kommer bli det på båda lår och på armen.... alla op-ärr...... Fan vad onödigt. Dumt. Jag har varit så rädd om ärren att jag varit extra försiktig, och bara för det så har jag förstört allt - precis som vanligt!


KAN DET INTE BARA SLUTA KLIA NÅGON JÄÄÄÄÄÄÄVLA GÅNG!!!!!!!!!!

Av Maria - 12 april 2011 17:57

Mamma ringde. Det där med bredbandet ska vara ordnat nu. Det är inte det, men ska egentligen vara det. ÄNTLIGEN. Ska bara se till så att jag får tillbaka de pengar jag ska ha.

Pratade i över 3 jävla timmar. Svetten rann om mig. Fick reda på att "kärringen" - min morbrors fru som är helt jävla puckad PÅ RIKTIGT - har skaffat en hund till. Så nu har hon FEM jävla hundar att ta hand om, FEM Bichon Friséer som ska kardas, kammas, badas, klippas......... Och hon har just sålt sista valpen från de som överlevde i hennes kull. Kärringen stressar ihjäl sina hundar! Skriker åt dem hela jävla tiden, och den som det går bäst för på utställning behandlar hon som en prinsessa. De andra får ingen uppmärksamhet eller kärlek. Hon har just blivit tvingad av FK att börja jobba igen, för TYDLIGEN kan man inte vara sjukskriven och samtidigt tjäna svarta pengar på annat håll (Nähääää.... jävla IDIOT!!). En bekant hade ifrågasatt att hon skaffar en hund till trots att hon inte kan klara av de hon har (den äldsta är 7 år, och ingen av hundarna är rumsrena..........). Svaret var att "de är inte husdjur längre, de är en pengakälla", så hon ska ställa ut och ta valpar - igen..........

STACKARS HUNDKRAKAR! Jag blir så jävla ARG så jag spricker fan snart!!!!!!!

JÄVLA STÖRDA KÄRRINGJÄVEL!!

Mamma var lika upprörd som jag, så därför blev det ett långt samtal......


Jag har fan velat ha hund i 5-6 år, men jag KAN INTE köpa någon för jag kan inte garantera att jag kommer ha möjlighet att ta hand om en hund. OM jag skulle börja plugga så vore det kört, och jag tänker INTE lämna bort ett djur pga det. Man smiter inte från ansvaret på det sättet (min åsikt om mig själv).


JÄVLA SKIT. Har ångest så jag dör. Inte kunnat vila något alls. Är SÅ TRÖTT.

  

Av Maria - 12 april 2011 10:03

Vilken värld lever JAG i..????

Stallet...? Ja, på ONSDAGAR och det är inte onsdag idag!

Ska man skylla på sömnbrist kanske... och en släng av senildemens..... Är så mycket som åker runt nu. Runt, runt.

Somnade sent inatt. Knockad av medicinerna. Är fortfarande trött. Ska försöka vila lite under dagen. Jag tar ju aldrig igen missad sömn på nätterna.

Jaja.. gnäll, gnäll..........

    


....vill inte måla fan på väggen, men jag tror inte att det blir någon bra dag idag......


Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards