~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

ont som fan.......

Av Maria - 28 september 2010 23:49

har tränat ikväll...... till dvd'n........ och ännu en gång hoppar min höft som "ur led"....... det händer lite då och då.... men brukar "klicka tillbaka"......... nu gör den inte det........ kan knappt gå..............

jag fattar inte.... varför ska det hålla på såhär........... det har gjort det sedan jag var liten......... men det är bara ett fåtal gånger som det hållit i sig såhär............ smärtan strålar som ner i lårbenet.......... jag måste ut imorgon.......... handla.......... laxertabletter........... och något ätbart som jag kan få i mig utan att hetsäta eller gå upp i vikt av.......... men samma problem uppstår varje gång - vad fan ska jag handla................... och så slutar det med att jag inte handlar något.......... istället lever jag på 4-5 liter verum på en vecka..................

har zinkbrist igen.......... jag vet det............ det ger vita fläckar på naglarna.......... och jag får ju inte i mig ett skit förutom den där jävla verum hälsofil....................

får se om det "klickar tillbaka" inatt.......... annars vet jag inte hur jag ska göra........... skulle aldrig falla mig in att berätta något om det här för vården......... för ingen skulle tro mig.... och så skulle de bara slå sig för bröstet och sitta där i sin klubb för inbördes beundran och prata om hur psyksjuk jag är..................... nej, kan jag inte gå på torsdag så får jag säga att jag är sjuk............ och hur fan det ska bli med resten vet jag inte.... måste kunna röra lite på mig............... inte nog med att man ska ha skav och ont... utan sen när man försöker träna så skonsamt som möjligt för att slippa skav och smärta.. ja, då går inte det heller...........

JÄVLA SKIT!!!

mår piss också.......... och det gör ju inte saken bättre...................


propavanen börjar kicka in......... svider i ögonen.......... kanske kan jag somna utan stilnoct ikväll.............. proppa in en ljudbok i öronen och somna ifrån................

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards