~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Maria - 17 september 2010 19:00

mailade min handläggare på fk........... frågade om jag är i riskzonen som de andra 40 000 människor för att bli utförsäkrad om alliansen får fortsätta styra............. och hon har inte svarat............ så det är inget bra tecken.......... hon brukar ALLTID svara.........

då tar jag livet av mig.......... tänker inte leva på soc...... aldrig......... jag ska klara mig själv......... och får man inte vara sjuk i det här samhället så tänker jag inte leva här längre...........

klarar fan knappt av att gå utanför dörren...... så säger någon till mig att jag måste gå till arb.förmedligen så tar jag livet av mig............ jag vill inte leva... så knuffa mig bara en gång till så dör jag.........


min t har begravt sin pappa idag.......... känns fruktansvärt............. särskilt för att jag inte kan trösta henne........................


cyklade till maxi........... fick skav............... for hem och vilade............ sen till biblioteket.... hämtade en dvd och 2st ljudböcker...............

funderar på att gå till pizzerian och hetsäta.......... men.... då har allt arbete för att gå ner i vikt gått åt helvete................

........å andra sidan är det ju det jag vill.......... jag vill lida..............

kan gå och köpa lite mer laxertabletter.................


min mp3 dog och alla låtar försvann när jag försökte rensa.......... men.... jag lade in ljudböckerna istället.... och den musik jag oftast lyssnar på..............


frågan är nu........... hetsäta....... eller träna.....................


............det blir nog hetsätning........ för jag blir väl utförsäkrad................. tack så mycket svenska folket för att ni röstar på alliansen så att vi som redan ligger ner blir ännu mer sparkade på.................

Av Maria - 17 september 2010 09:14

idag känner jag mig helt död..............

finns ingen mening med något........

allt tomt nu tills mån em......... när jag ska försöka träffa min t..... och se henne i ögonen...............

mailat min handläggare på fk...... frågat vad sanningen är............ om jag är en av de 40 000 som kommer att bli utförsäkrad om alliansen vinner valet...........

är jag det....... så har jag ingen chans att överleva........... och jag tänker inte bo på gatan.......... aldrig........... folk säger att det som hände mig inte var mitt fel......... men ändå röstar de för att jag ska fortsätta lida.... än mer än vad redan gör........... och jag går redan hand i hand med döden............ men... lite mer kvar av lönen är tydligare mer viktigt än ett människoliv idag............... så hur kan man påstå att det som jag varit utsatt för inte är mitt fel........ skit ska ju skit ha.............

Av Maria - 17 september 2010 00:41

vägde mig och jag fick en glad överraskning för en gångs skull.......... belönade mig med en macka, 3 köttbullar och ett grillat kycklinglår..........

sen kom paniken............. tog laxertabletter............ och tränade 4 pass.............

hade inte alls tänkt göra det.......... men jag kunde inte sluta................

kan fan inte ens dricka vatten............ 1dl vatten = 100g = 1hg = 0,1kg


allt bara flyger runt omkring mig.......... flashar...... äckel..... smuts.................... felfelfel.................drömmar....... mardrömmar.................. panik..........................


nu ska jag försöka somna........... har tagit en stilnoct för ett tag sedan.............. eller ja... zolpidem som är samma sak men billigare.............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards