~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Maria - 11 september 2010 21:55

jag tyckte att jag varit så duktig idag.......... plockat undan...... städat........... plockat in utemöblerna.............. gått med sopor och återvinning.........

tänkte unna mig en glass...... cykla till affären innan de stänger och bara köpa en glass.......... för att "fira"........... och utan laxertabletter..............

men så ställde jag mig på vågen............... och jag har gått upp nästan 1kg..............................

mår illa

så fan heller att jag ska äta GLASS!!!!!!

jag lever på verum hälsofil 0,5% fett........ 60kCal per dl........... så jag ska kunna äta en hel jävla liter per dag rent kalorimässigt och ändå gå ner i vikt.............. och särskilt som idag när jag kört 4 träningspass................

det är som att min kropp inte klarar av att INTE träna............ tränade inte igår....... tror jag........................ och det får jag skit för idag istället................


jag som tänkte mig en film.... ligga i sängen.......... äta glassen sakta............ njuta............ vara glad att det inte kommit så mycket flashar - hittills.......... utan jag har kunnat avleda mig ganska bra............ och faktiskt ÅSTADKOMMIT BRA SAKER.... här hemma..............

tji fick jag...........................

  

Av Maria - 11 september 2010 15:44

har hyvlat av lägenheten....... sorterat och plockat undan.......... ska bära ner trädgårdsmöblerna till förrådet........ MEN... när jag tog ner det första smårasket så möttes jag av en tjej och en kille som hade hela sitt jävla bohag över golvet..... båda i trapphuset och inne vod förråden...........

vad i helvete TÄNKER folk med????? tänker de överhuvudtaget????????

jävla idioter............ ska ta reda på vilka grannar det är............


annars försöker jag bara fly......... fly från verkligheten..................... lyssnar på min långtråkiga ljudbok............. har inte ens slagit på tv:n idag.... och det är en enorm bedrift för att vara jag............... för den är mitt enda sällskap.........

Av Maria - 11 september 2010 10:01

sömnlös natt..... igen.......

har gått igenom de alternativ som finns...... igen.............

och har kommit fram till samma sak...... igen........

om kk inte försöker hjälpa mig...... så gör jag ingreppet själv...... och sen tar jag livet av mig........... om jag inte förblöder innan jag kan göra det..........

jag har enligt lagen samma rätt som alla andra att kunna gå, springa, cykla, rida, osv.... utan smärta........... och de får enligt lagen inte diskriminera mig pga att jag har en samtalskontakt på psyk...........

om inte DO fäller dem.......... så kommer de undan med det här..........


nu...... ska jag försöka röja lite.......... ta lugnande så att jag kan andas först.............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards