~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Maria - 18 september 2010 22:34

hetsätit........... stoppat i mig massa laxertabletter.............

var på väg att få en våg av flashbacks....... men jag gjorde mig mer upptagen............. tränade 4 pass..........



.......jag kommer att dö........ det här går inte.............

orkar inte

Av Maria - 18 september 2010 11:10

jag orkar inte................. jag gör inte det............. försöker hålla "god min"........... men jag vet inte hur jag ska stå ut..................... kan inte andas.............

har ätit en smörgås...... och en kiwi................. det får räcka............. kommer ligga i sängen idag............. finns ingen anledning till att gå upp............ har större chans(/risk) att överleva då................


tagit den första tablettjäveln fluoxetin idag............. fick tabletter den här gången............. smakar värre än stesolid..................... förstår nu att läkaren varnade mig för smaken.............. fick kapslar innan.... och de smakar ju ingenting................... vet inte varför jag fått tabletter nu.........


operationsärret gör ont............ har tagit bort häftan nu....... gjorde det i förrgår..... och igår kväll när jag gav kaninerna mat så rev jag mig på gallret.... självklart på samma ställe som jag gjorde i somras............. där jag har en gigantisk kelloid..................... vet inte om det går att ta bort........ om hon skär bort det under nästa operation..... och hoppas på att det ärret ska bli finare......... ska dit på torsdag morgon...... är skitnervös.......... tänk om hon säger nej till ärren på låren.................. då vet jag inte vad jag ska göra............ då dör jag.............


jag dör av en massa skit nu................ är mycket som händer som är livsavgörande........... gyn... FK..... plastiken.... läkaren.... ridningen.............


tackat nej till lägenheten som var ledig........... blir så ledsen........ men.... blir jag utförsäkrad så hamnar jag på gatan......... och då är det ingen idé att ens försöka med lyxen att flytta ut från stan......... och få än högre hyra........... där värmen inte ingår.......... och dessutom åt "fel håll"................ bor mycket hellre utanför stan åt andra hållet.................... då är det inte lika långt till allt heller........

  


......ligger här och lyssnar på ljudbok........... inte dragit upp rullgardinen idag..... kommer inte göra det heller............... ligger bara här och dör..........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards