~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Maria - 12 september 2010 19:54

har egentligen inte gjort ett skit idag...... pratat med mamma i 2 timmar i telefon, för det är hennes födelsedag idag.............

vägde mig och fick panik....... så trots att jag har överansträngt höger knä... så körde jag dubbla core- och aerobics-pass................... så nu är knät helt åt helvete............. det går liksom att böja "åt fel håll"............... är väl några senor eller annat skit.............. har varit såhär till och från hela hösten........ förjävligt jobbigt och irriterande................... vet inte vad jag ska göra... MÅSTE träna.............. måste gå ner i vikt...............

känns extra jobbigt bara för att jag inte enbart slåss mot knähelvetet.... utan även "gynproblemen".........................


*CENSUR*


    

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards