~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Maria - 10 september 2010 20:51

mår så jävla dåligt....................

ser bara hur hela lägenheten förfaller.......... ser ut som en jävla knarkarkvart.............. ridkläder i hela hallen............ andra kläder i sovrummet.......... kartonger, återvinning och träningsgrejor i vardagsrummet...............

det går fan inte att andas här...........

har ingen aning om hur jag ska klara den här helgen............ i bästa fall panikstädar jag en natt.....................



vet inte vad fan jag ska göra

jag dör

men det är lika bra

det är bäst

Av Maria - 10 september 2010 14:31

kom hem för en timme sedan ungefär........... hämtade ut datorn på posten....... har inte pluggat i den än........ orkar inte.................... gick ner på stan....... och in i den butik där ridterapeuten hade tipsat mig om........... och HERREGUD vad mycket och billiga kläder!!! riktiga märkesgrejor som tex vinterjackor för 200kr.............. funderar på att gå dit på måndag igen och prova en......... köpte 5st t-shirts för 20kr/st, varav 2st är långärmade.......... och så köpte jag en pikétröja, en collegetröja och en kortärmad pikétröja för 50kr/st..........

NYTT........... helt sjukt............. fanns ett regnställ för 100kr...... inkl byxor........... ska ta ut mer pengar och fara dit igen........... det gäller ju att passa på.......... går ju fan inte att handla samma saker på sportbutiker för det femdubbla priset..............


nu ska jag lägga mig och vila................ längtar efter hästarna.............

utslagen är kvar......... bubblat upp.... men jag tror inte att det är lika kraftigt idag.................. får väl se.......... tänkte att jag ska försöka kolla lite noggrannare i helgen hur pass bundet det är till när jag tar medicinen........... skriva ner när jag tar den...... och när jag kan se att det blir värre......... och när det avtar........... förhoppningsvis så försvinner de helt och hållet... dygnet runt................

Av Maria - 10 september 2010 09:19

kunde inte sova inatt....... vet inte varför... det gick bara inte............

har mest slumrat........ vaknade till runt kl 3.... upptäckte att jag hade slitit av mig nattlinnet..........    kunde inte hitta det och var så trött att jag inte orkade leta......... så sen har jag bara legat vaken..............

hittade det längs väggen för en timme sedan....... och då gick jag upp.............

mår illa av ångest............ inför helgen..... posten.............. allt....

tagit den där jävla fluoxetinen........ utslagen var nästan borta nu på morgonen....... så jag får se om de blommar upp mer igen under dagen........... hoppas inte..................


nu ska jag snart hämta ut datorn på posten............ och så ska jag försöka ta mig ner på stan.......... vill vänta en stund för det är så disigt att trädgårdsmöblerna är blöta...............



vill bara skrika rakt ut........... slita av mig håret........... klösa sönder huden... ända ner till benen...................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards