~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Maria - 3 september 2010 12:51

har så mycket ångest att jag mår illa.......... far hit och dit rent tidsmässigt...... flashar som blandas med det faktum jag står inför........ och hur det kan komma att bli i framtiden..........

min t ska jobba idag..... men jag vet inte om hon är där eller är upptagen........... eller.... om hon begraver sin pappa.............

ska hämta ut paket på posten........ ginza..... men det står ju inte när skiten anlänt till utlämningsstället...... utan bara ett "hämtas efter kl 16"................ på det sättet är posten bättre än schenker, för där ser man om paketet kommer tidigare..........


.........vill skära mig............. skära bort bara en liten del av tyngden och smärtan som sitter fast inuti................ för ett ögonblick stanna världen..... och slippa lidandet som inte går att nås...............

men........ och ett stort men........... jag ska inte skära mig............ för jag får andas 4 timmar per vecka............ utan all tyngd... all smärta........... när jag är i stallet.

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards