~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Maria - 1 januari 2011 23:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 1 januari 2011 22:16

har strykit all tvätt......... och diskat all disk.............. det är det enda jag gjort idag................. i och för sig så är det mycket jämfört med att ligga och ruttna i sängen........... har inte klätt mig idag heller..... vad spelar det för roll........ vem orkar bry sig............

har gjort dumma saker också.......... saker som jag inte borde göra... utan istället ta medicin för att undvika............ men det är som att jag glömmer bort det i stundens hetta........... måste börja träna igen........... köra mina 4 pass varje kväll...... då försvinner en massa må dåligt-energi..... och det är lättare att gå och lägga sig när man är fysiskt död...................... och ätstörningarna gillar det ju också............... ...fatta att jag har gått upp FYRA kilo.............. äckligt............. jag ska ju gå ner...... 45kg räcker............... först satte jag 52 som mål........ sen allteftersom jag gick ner så sänktes det till 50... sen 46.... för det vägde jag efter den sommar min syster dog..................... och  nu vill jag väga max 45..........


................jag DÖR.................................

Av Maria - 1 januari 2011 10:45

jaha... då var det nytt år.......... jippi...... eller...........

somnade till film nr 2 inatt........ någon gång runt 2-snåret tror jag, för då avtog smällandet....... sen vaknade jag med jämna mellanrum........... som vanligt.......

var tvungen att tvätta håret igår kväll....... var så skitigt att det var äckligt.............. orkade inte duscha.... hålla på och lägga om "såren" sen och allt...............

jag tror... peppar, peppar... att jag har lite mindre ont i munnen idag............ eller så lurar jag bara mig själv................................

nu lägger jag mig och dör..................

.......M skickade inget sms igår.......... är han borta nu..............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards