~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Maria - 22 januari 2011 13:55

hemma nu.......... fanns inga ridvantar alls... inte som var tjockare än fingervantar.......... så for jag tillbaka på stan - självklart missade jag precis övergången som är gratis........... gick på biblioteket.... men så är bussen hem så jävla försenad så jag åkte på att betala en biljett TILL..........

  

och inte hittade jag ljudboken på biblioteket som jag tittat ut........ kunde kanske ha frågat någon om jag bara vågat, men finns den inte där den ska vara så lär ju ingen annan kunna hitta den heller inom rimlig tid.................


så vad har jag gjort idag? jo, jag har ÅKT BUSS.......................


  


över 50 spänn på buss och det finns inte ens ett par ridvantar att köpa!

stesolid och atarax i onödan....... hade varit bättre att bara stanna hemma!


GAAAAAAAAAHHH!!!

Av Maria - 22 januari 2011 09:45

Hade tänkt slippa det mesta folket och fara iväg vid kvart i tio... men som klockan visar så funkade inte det så bra... Jag tog sats för länge och utan lugnande. Då blir det såhär. Jag skjuter upp, kommer på en massa saker som jag måste göra först, och undanflykter till varför jag ska vänta tills på tex måndag istället. Men om en timme ska jag iväg. Skakar bara jag tänker på det, men det har ju fungerat alla andra gånger, så varför skulle det gå åt skogen nu. Finns ingen anledning. Och när det inte har blivit bra så har jag farit hem eller klivit av bussen eller ställt mig i en provhytt för att samla ihop mig.


Fick syn på förra årets inlägg. "LYCKA". Visste direkt vad jag gjorde då. Det var första gången jag var på ridterapi. Snart är det sista gången...


På tal om djur kan jag säga att jag är världens sämsta matte... Stackars Tilda hade inte fått nytt vatten igår, och hon dricker som en elefant så det var helt slut. Jag måste ha gett Astrid nytt vatten, för hon hade nästan fullt, och så glömde jag lillstrumpan... Fy på mig!!

Hon är en helt annan kanin än innan jag klippte henne - igen. Nu tittar hon omkring sig och är med på ett helt annat sätt. Inte lika rädd. Men jag förstår henne - skulle inte jag se så skulle jag också vara rädd för allt.


Nu ska jag sätta fart... *försöker ta ett djupt andetag... men det tar stopp... bröstkorgen trycks ihop...*

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards