~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Maria - 6 januari 2011 21:55

har just skickat mitt livs första röstmeddelande........ till min älskade vän c.......... och nu är jag ett nervvrak......... vet inte hur hon kommer ta det.............. jag är så fjantig... darrig och gråtfärdig......... min röst låter som ett barns.......... och den där gråten i halsen... men.. det rår jag inte för............ känner jag så gör jag..... jag kan inte annat än att försöka behärska mig........

hon är den enda vän jag pratat med i telefon....... hon hjälpte mig bli inlagd... och ringde upp mig precis innan jag skulle gå dit......... glömmer aldrig det........... och.... inför gynop... så skickade hon ett röstmeddelande till mig.... och det räddade mig.. gjorde så att jag klarade det jag behövde klara.......... min t fanns inte som hon lovat....... men c... hon fick mig att gråta med sina varma ord.......... gråter fortfarande när jag hör hennes röst........

Av Maria - 6 januari 2011 20:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 6 januari 2011 20:30

har ätit massor......... och tagit en massa laxertabletter.......... igen...........

tänker inte äta mer nu........ mår bara sämre...........

jag orkar inte med det här............ min kropp orkar inte..............

tänker att om jag överlever tills på måndag... så blir det bättre då........ för då ska jag till min t........... men.. vad fan gör det för skillnad.............

måste ta stesolid............ kan inte andas.............. magen är full......... av kalorier och ångest..... känns som den ska explodera när som helst...............


  

Av Maria - 6 januari 2011 17:48

och jag får inte skära mig heller!

kan inte komma till plastiken med nya sår, inte efter allt det här

pappa ringde

han tjatar bara på om hur det är (de är i fjällen i sin stuga) med nya hus och vilka grannar som är där och inte

det enda han bryr sig om är PENGAR

"nu förstår du så stiger vårt hus i värde"

jaha - OCH????

en dag kommer han att sälja huset - av ren snålhet - och då JÄVLAR ska han få höra!!

de pratar om att min bror ska få ärva deras hus hemme en dag, och förut att jag skulle få stugan i fjällen, för den är mindre än vad min lägenhet är

men nu har problemet uppstått att den stiger så in i helvete i värde, så i så fall om den dagen kommer så måste jag köpa ut min bror

och det kan jag inte, för de pengarna kommer jag aldrig att ha

så det skulle inte förvåna mig om de säljer stugan till slut

fjällen är mitt andra hem!!!!!!!!!!


nu ska jag hetsäta

har redan tagit fram laxertabletterna

jippi för mig - NOT


  

Av Maria - 6 januari 2011 11:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 6 januari 2011 09:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 6 januari 2011 00:37

ridt ringde............. jag var tvungen att svara för hon kan inte maila mig..........

hon sa att... det blir ingen nybörjargrupp på torsdagarna........... så jag har fått plats i en grupp på onsdagarna.................

MEN.... nu är jag rädd att det är "fortsättningsgruppen"....... där gynekologen går som jag anmält till DO och som tror att jag är helt bombad...............

vad fan gör jag då................. jag kan inte träffa henne varje vecka....... se henne varje vecka......... aldrig..........

hellre då att jag betalar för två, och att det blir jag och en till.......... då får ju ridt pengar för 3, så hon förlorar ju inget........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards