~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Maria - 14 januari 2011 22:13

jag målar ju en massa........ mängder.... och gör mina egna världar.... med "mucklor"........... och så snubblade jag in på Matthew Gray Gubler's hemsida (http://www.matthewgraygubler.com/) och upptäcker att HAN har samma stil som jag......!! ...men törs stå för det..... jag har nästan aldrig vågat visa någon det jag "klottermålar", för jag tycker att jag är halvgalen.......... men han är ju fan likadan! ♥

och massa humor, rolig förklarande text och bilder i hans "gublerland"... och han har "gublerawards" för criminal minds-gänget!!!

han är ju lika galen som jag!   

fan

Av Maria - 14 januari 2011 17:56

har ångest så jag skakar....... hela jag skakar.......... har ätit.... mat........

jag ville försöka........ men jag kan fan inte.............. är helt gråtfärdig.......

det här blir bara värre och värre............

kan inte fortsätta såhär...........

tagit stesolid........ men nu dröjer det en stund innan den börjar verka.............

fanfanfan........

andas..........

inga flashar nu......... då spyr jag...... och sen dör jag..............

jag hatar mig själv

hatar allt med mig själv

precis allt

allt jag ville var att få äta en jävla måltid i lugn och ro

men jag kände reda när jag började plocka fram att det skulle gå åt helvete

tänkte att jag skiter i det här

men varför ska jag då slösa pengar på att KÖPA mat som jag bara kastar

sen går det helt över styr

och så är det helg

JAG HATAR HELGER

hela jävla sverige står still under två dagar

bara livets tortyr som fortsätter

jag skriker snart

får inte skrika

kan inte skära mig

ska ju till plastiken om drygt 2 veckor

fan

kl 20 kommer jag ha vräkt i mig en hel karta laxertabletter

som ska räcka i 10 dagar

och så länge ska man inte ta sådana här tabletter dagligen

undrar hur många år jag hållit på nu

innan jag får - om jag får - någon hjälp så är det redan för sent

det är som med skärandet

jag höll på att stryka med flera gånger

snart går jag och hoppar för att jag inte orkar leva såhär


  

Av Maria - 14 januari 2011 15:03

....så började jag med att försöka handla något vettigt att äta... alltså mat som ska tillagas och är näringsriktig....... men... så spårar det ur som alltid...... och jag har nu smällt i mig en stor chokladkaka och en påse maltesers.............

  

Av Maria - 14 januari 2011 10:09

dags att ge sig iväg och se om man får tag i något ätbart för en bulimiker......................

jippi.............

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards