~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Maria - 17 januari 2011 20:23

nu har jag sorterat resten av år 2010 års papper......... och påbörjat 2011...... så nu är jag ikapp............. men.. nu har jag ätit en massa choklad..... och tagit tabletter..........


.........skulle kunna skjuta skallen av mig........... allt är så värdelöst............ satans jävla medicinhelvete!!!!!!!!!!


det värsta är att jag vet att jag låter arg, är arg, men känner inte att jag är arg..........


ska kolla på CSI sen........... borde gå till förrådet och hämta hö och halm till ninerna......... men jag vet inte om jag orkar........... så ska julsakerna dit.......... men slingan som sitter på balkongen får sitta........ det är fortfarande ganska mörkt på eftermiddagarna (och kvällarna såklart)..........


pratat med mamma i telefon........... vill bara skrika rakt ut........... tror jag...... men jag känner ingenting........ så... vad skulle det vara bra för...............

  


ridterapi imorgon.......... tror det ska bli bra ridväder så jag hoppas på att få rida nu efter att ha övat tömkörning på marken de två senaste gångerna........ ..även om det var roligt också...... börjar bli orolig... eller ja.. jag tycker att det är lite dumt...... för det verkar bli svinigt kallt den dag som min t ska följa med till stallet............. sista dagen.................... går det inte att rida då.... ja.................... då är allt förstört............


....funderar fortfarande på om jag ska fråga min första läkare om hon vill följa med............ se hur jag är nu........... men..... jag vet inte............ är rädd att hon ska säga nej..... eller känner sig påhoppad.......... eller att det blir fel på något annat sätt.................. ...som vanligt............

Av Maria - 17 januari 2011 15:51

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article8422996.ab


Det finns GORETEX-SKOR och BRODDAR!!!!!

Borde inte Fjollträsk-borna veta om det!!

Ett helt j*vla "tv-inslag" på Aftonbladet om mildväder.... snacka om nyhetstorka!

Av Maria - 17 januari 2011 13:52

jag känner ingenting

medicinen gör mig helt utslätad

det enda som finns är tomhet och frustration

frustrationen ger ångest

och jag kan inte få ut någonting

var hos min t på fm

hade mascara på mig för första gången någonsin när jag varit hos henne

för jag visste att jag inte skulle gråta

INTE KUNNA gråta

sa det till henne

hon märkte det på mig

berättade att jag var jätteledsen och egentligen forsade tårarna - men det kommer inga

hon sa i alla fall att hon som känner mig så väl såg att jag blev ledsen när jag pratade om det och hur jobbigt det är att inte kunna känna eller visa någonting

det gjorde mig glad - eller hur man nu ska beskriva det....

jag har FÖRSTÅNDET att veta att det gör mig glad, trots att jag inte känner något

hon sa till och med att det hördes på min röst

och syntes på mitt kroppsspråk

sa att jag märker det själv också...........

talar som om jag pratar med en bokhylla och sitter som att jag bara måste finnas - skalet sitter där, men inte JAG


tog bussen ner på stan efteråt

inhandlade en pärm och register för 2011

har en pärm för alla fakturor och papper per år

men jag har inte satt in allt i 2010-pärmen än

köpte reflexer också, och några pennor, ett kort, godis till pappa på hans födelsedag.........

småskit


har ont i huvudet

ska maila vaktmästaren och fråga om vi får vår trapp framskottad eller om jag ska ordna med det

sen kan jag dö

poff - borta

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards