~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 16 januari 2011

.

Av Maria - 16 januari 2011 23:06

jag orkar fan inte mer

kan inte den här jävla månaden bara gå fort så att jag kan sluta med den här jävla medicinen

och ja, jag vet, det är inte bara medicinens fel

det är egentligen inte medicinens fel alls

men den gör allt värre


tänkte skära mig ikväll

allt går ändå åt helvete

fyra gånger kvar av ridterapin

bara FYRA GÅNGER

vad fan ska jag göra sen

sitta och skriva kontrakt på ätstörningsenheten medan de pillar på mig, väger och mäter, och dömer ut mig som icke livsduglig


FAN JÄVLA SKIT!!!

Av Maria - 16 januari 2011 17:09

jag blir fan GALEN!!!!!!!!

vad i helvete gör man när man spikar och kör slagborr i sin lägenhet när man ska FLYTTA UT??????????????

ska de bygga om hela jävla lägenheten eller???????

jag blir GALEN!!!!!!

har ångest så jag dör, maten går åt helvete och så ska de hålla på DAG UT OCH DAG IN DÄR UPPE!!!!!!!!!

lägenheten var tillgångligt från 1 feb så då ska de väl vara BORTA - HOPPAS JAG!!!!!!

tjejen är för i helvete 36 år gammal!!!! det vore fan bättre om hon tog ner sin jävla piratflagga från balkongen och VÄXTE UPP!!!

Av Maria - 16 januari 2011 10:56

har gått upp ännu mer i vikt - bara sedan igår....... jag dör fan snart..........

blir ingen mat idag..........


ikväll är det solsidan i tv4 kl 20........ problemet är att det precis då visas slutet på filmen/serien som jag började titta på förra veckan...... del 2 av 2............

men solsidan kanske läggs upp så att man kan se avsnittet på nätet..... eller om den går i repris....? någon som vet...?


Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards