~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Maria - 4 januari 2011 20:34

jag orkar inte mer....... jag orkar verkligen inte mer........... åt två rostade mackor.. vet inte varför egentligen...... stesoliden lämnade väl kroppen............ och nu har jag tagit en hel karta laxertabletter........... jag vill inte men jag måste............

jag fattar inte varför min t inte bara ringer till sjukgymnasten och frågar om jag får börja i kroppskännedom hos henne....... ska jag vänta i 2 år så finns det ingen vits......... och jag kan inte ge henne klartecken att ta kontakt med ätstörningsenheten.... för det är läkarbedömning både psykiskt och fysiskt.... och så "kontrakt"............. jag KAN INTE leva utan det här!!! så jag kan fan inte skriva på att lova att inte göra än det ena och än det andra............ och läkarundersökning....... ingen tar i mig! INGEN!

känns som att allt är fel på mig... och inget går att laga........... jag har hållit på såhär sedan jag var tonåring.......... men det blir bara värre och värre..... precis som med skärandet.............. ska jag behöva vandra igenom varenda jävla ställe inom psykiatrin.............

min ridt brukar säga att jag skakar så mycket......... och ja.. en del ligger bara så djupt rotat i mig att det finns där... för jag är rädd.......... och en annan del... är ångesten...... och... så är jag alltid uttorkad.............

men.. jag är inte sjukt smal........ så ingen ser........ ingen lyssnar.........

Av Maria - 4 januari 2011 15:57

nu har jag hetsätit............ mår skitdåligt........... fan, VARFÖR tar jag inte medicin istället?!?!??? JÄVLA ÄTSTÖRNING!!!


btw - filmen var så sönderrepad så den gick inte att titta på.....!

JIHOOO!

Av Maria - 4 januari 2011 12:57

bussjäveln stannade inte fastän att jag plingat och reste mig upp för att gå av....... stod vid den främsta av bakdörrarna så han KAN INTE ha missat det........ och jag som hade handlat strö till kaninerna.... =SVINTUNGT......... särskilt om man som jag inte har ätit något och har vätskebrist...........

så nu tänker jag fan inte göra ett skit mer idag..... det spelar ju ingen roll.. jag är så jävla värdelös så en busschaufför stannar inte trots att jag tryckt på stopp-knappen och står upp 2-3m från gubben............ övervägde att ropa till honom... men saken är den att jag aldrig hade hunnit till hållplatsen där jag brukar byta buss.... så det var ingen vits........ han hade ju aldrig backat tillbaka........


nu ska jag se på film och dö.......


tack och hej leverpastej............

Av Maria - 4 januari 2011 10:11

mat........ äckligt ord.......... handla.. jobbigt ord............

skulle egentligen redan vara klar med det... men jag orkade inte gå upp ur sängen.......... för en gångs skull var det skönt att ligga under bolltäcket och bara blunda.......... älskar mitt bolltäcke....... bästa investeringen jag gjort  


ska försöka ta mig i kragen och sätta fart........ blir bara värre ju längre jag drar ut på det.......... vill inte hamna mitt i lunchrusningen heller..........


gaaaah..... hatar det här..................

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards