~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Maria - 29 januari 2011 17:11

den här gången försvinner inte det onda i halsen.......... skitkul......... ingrepp på måndag, ensam.. ensammast.........

bara jag inte blir sjuk................. orkar inte det.........

37,6...............   

fan............ varför kollade jag............

är lågtempad...... och blir skitdålig om jag får feber............ 38 eller över så bönfaller jag allt och alla att avliva mig...................   


febertermometrar borde bara få finnas på sjukhus och för barn........... jag känner mig bara sjukare om jag får svart på vitt att jag har feber........ det var så jag gjorde när jag pluggade............. läste diffekvationer en höst och jag fick körtelfeber............ hade synliga knölar överallt på halsen... såg väl ut som en alien................. jag var borta en dag......... en fredag.......... efter att mjälte och lever förmodligen var så förstorade att jag hade så ont att jag inte tog mig upp ur sängen...................... gjorde en snara av skärpet till morgonrocken och kastade den tills dess att jag fick den över ena foten....... så drog jag mig upp till sittande...................... kul..........


ska försöka vila....... men jag har ätit och druckit massor med varmt.... har aldrig fattat de som käkar glass när de har ont i halsen............


Av Maria - 29 januari 2011 12:00

har just bestämt träff med en av hästägarna i stallet där hon har sina hästar......... på fredag kl 10............

   


och så har jag föreslagit tisdagen veckan därpå till den andra hästägaren......... men eftersom att det ligger utanför stan så går det inte så många bussar.. och jag vet inte vid vilken hållplats jag ska gå av............. så jag skrev att hon kanske kunde kika på busstiderna och tala om vilka tider som är lämpligast...........

  

.

.

.

.

.

.

fyfanvadharjaggettmiginpånu

jagkommeraldrigklaraavdethär

 

fårångestsåjagdör


......men vad fan ska man göra när varken vården eller fk hjälper.............

Av Maria - 29 januari 2011 00:57

har fått två fina svar från båda stallmänniskorna........... det som ligger längre bort känns som att det skulle passa mig bättre - utifrån det jag kan läsa..... men det andra ligger nästan granne med en stor ridskola............

men.... jag ska försöka fara och titta på båda......... glömde tala om för den ena att jag har gallrat fram två alternativ..... men det får jag ta imorgon..........

.......finns det verkligen inget sätt att äta kakan och ha den kvar........?????


för övrigt har det varit ångestkväll ikväll........... så jag har inte ens tittat på tv....... bara ritat.... massa fantasiskit....... allt för att hålla tankarna borta..............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards