~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Godmorgon....

Av Maria - 16 april 2011 23:52

Jag somnade. Tog Atarax och Stesolid och höll ändå på att gå sönder. Men jag antar att jag är så tålig att de verkligen måste nå maxeffekt för att ha någon effekt alls. Visst, jag skulle kunna ta mer än EN Stesolid, men jag försöker som sagt låta bli benso och annat beroendeframkallande så mycket som möjligt.

Så... nu har jag sovit min nattsömn. Jippi. Verkligen jippi. Vaknade av att Astrid smällde med baktassarna - hon krävde att få sin kvällsmorot. Hon är fan inte klok i huvudet... eller FÖR klok i huvudet.....

Har drömt. Inga mardrömmar. Det var länge sedan. Drömde om hästar, bäer, höns, hund... Maries gård (jag vet vännen, jag har ingen aning om hur det ser ut men i drömmen var det helt underbart). Kunde känna i marken hur unghästarna dundrade förbi. Hur jag satt och pratade med bäerna. Humlan som följde med oss var vi än gick. Helge som lekte ögontjänare i hagen...

Tror att jag tänker så mycket på det.. hur det går... är.. och vem vill inte flytta till Norge.

Förlåt, jag är knäpp. Men jag vet i alla fall om det!


Frågan är - vad gör jag nu. Den här natten. Och hur kommer morgondagen att bli. Det här var verkligen ingenting jag räknat med, trots att jag knappt sovit på hela veckan. Kanske ska vara vaken inatt och se till så att jag är vaken hela dagen imorgon. Då borde jag kunna somna på kvällen/natten... Kanske...

 
 
Susanna

Susanna

17 april 2011 00:40

Kan vara vaken tillsammans med dig, inte ett dugg trött nu. Orkar inte sova <3
Finns för dig vännen <3

http://Mortemvis.bloggplatsen.se

Maria

17 april 2011 12:16

*KRAM*

 
Marie

Marie

17 april 2011 14:09

Du är en sötnos! Tänk att någon drömmer om lilla mig,helt ofattbart! Nåväl,det mesta är under kontroll här,fick en baby bäa imorse! Superfin...men av den "bäiga sorten...bara bäar! Humlan tror att något är fel och sitter och vaktar...!
Stor Kram!
ps,Är jag inte så flitig på datorn längre så är det inte av bristande intresse,bara tiden som inte är överens med mig längre! Behöver fler timmar på ett dygn,och några som är bara "sovtimmar"!

http://lealpre

Maria

17 april 2011 18:50

Naaaw!! En riktig bääääääbis! ♥
Med tanke på hur du är, hur du bor och lever, så tänker jag att det inte är så konstigt att man drömmer om dig! Du är änglasnäll, människa!
Ge Humlan en stor blöt buss från mig! Låter som att hon är gudmor - minst sagt!!

Vännen, jag förstår att du inte har tid att sitta vid datorn. Det är ju vår och allt levande exploderar och det blir fullt liv! Allt på en gång - det är ju så det ska vara.

STORA KRAMAR!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards