~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Maria - 17 mars 2011 22:10

nu har jag lyckats hetsäta också........... mår illa........

.....skulle behöva en akuttid hos min t imorgon... men jag klarar inte att fråga om det.............. och vad spelar det för roll..... om några månader är hon ju borta alla fredagar......... och snart ska hon på semester till italien....... två jävla veckor............. alltså, jag missunnar henne inte att gå ner i arbetstid och fara på semester, för jag vill ju att hon ska få LEVA och NJUTA....... det är bara det att den egoistiska delen av mig får panik när jag inser att hon kommer vara borta så mycket.......... jag kommer inte klara av det........... klarar inte ens att hon är borta varannan vecka nu.................

har försökt att få någon slags komplettering, men nej, det får man inte....... inte om man inte gör ett uppehåll med sin t........ och VARFÖR skulle jag göra det när jag behöver hennes hjälp OCH annan hjälp.......... finns ingen annan som skulle kunna gå med på att träffa mig mer än 2 ggr i veckan...... så varför kasta mig utför stupet när jag vet att jag kommer bli en kletig blodpöl sekunden då jag träffar botten...........

har inte hört något från ÄS idag heller....... min t skulle höra av sig till dem idag och fråga vad som hänt med min kallelse och sedan återkomma till mig, men eftersom hon inte hört av sig så har hon inte fått svar...................


...orkar inte leva såhär längre.......... orkar inte leva........... söv ner mig eller skjut skallen av mig...........

Av Maria - 17 mars 2011 20:18

DÄR drog de igång dagens slagborrkväll/natt här ovanför

de är uppe i någonstans mellan 20 och 30 borrade och pluggade hål nu

vad fan håller de på med?????

sätter upp ett extra våningsplan eftersom de är två som delar på det lilla sovrummet????????

hur länge ska det här hålla på

gissa om de kommer få betala för omtapetsering när de flyttar ut!!


  



har hört av hyresvärden om "hånet" i alla fall

och jag behöver inte släppa in någon reparatör oavsett om han har huvudnyckel

de har bett om ursäkt för det jag utsatts för och ska kontakta företaget och påtala bristerna och det oacceptabla bemötandet

så är jag hemma på tisdag så öppnar jag inte dörren, och låser de upp så kommer jag ha säkerhetskedjan på

ingen går in i mitt hem efter att ha varit så respektlös

nu har jag ju dessutom fått svart på vitt av hyresvärden att jag inte behöver släppa in någon

Av Maria - 17 mars 2011 12:14

idag måste jag erkänna att jag babblade bort tiden hos min t... medvetet........

jag mår så jävla dåligt så jag bara grät.... och så började jag prata om hästar.......... sen blev det bara hästarhästarhästar......... för jag orkar inget annat.... orkar inte ta tag i någonting för jag är så ledsen............ rätt som det är så gråter jag bara rakt upp och ner.... för jag är så slut....... så trött........... så ensam..........

allt är bara skit............ hela jag är skit.................

jag borde utplånas från jordens yta så att alla bara slapp mig - inkl mig själv.........

Av Maria - 17 mars 2011 09:30

nu vill jag bara dö

måste gå till min terapeut så jag måste sluta gråta

jag hatar mitt liv, jag hatar mig själv

inget blir någonsin bra

jag duger aldrig

finns det utrymme för en mikrometers missförstånd eller feltolkningar så är det det enda som folk ser


trodde att man kände mig bättre än så om man följde min blogg

kanske finns det anledningar som jag inte vet om, men det gör mig inte mindre ledsen och sårad

jag har ALDRIG hånat någon i hela mitt liv, och skulle ALRIG komma på tanken

ALDRIG


önskar att jag vore död

det skulle vara det bästa för alla

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards