~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Maria - 16 mars 2011 21:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 16 mars 2011 20:40

tog mig iväg till stallet trots allt

bestämde mig för att gubbjäveln inte skulle få förstöra det - också

och det var så skönt

45-60 min som jag fick ledigt, från ALLT

jag kom på hur jag ska hantera det här innan

så jag släppte bara allt när jag väl kom till hästarna

gick sådär med ridningen, hade den störste killen igen

han är hur snäll som helst, men vet om hur stor han är och hur liten jag är.....

men han räknar inte med att jag är så envis och att jag själv VET att JAG bestämmer

har mycket "teknik" och "ryttartermer" att lära mig

men idag kunde jag sätta S i trav varje gång och helt utan att använda det fördömda spöet

saken är att jag inte använder spöet även om han inte skulle trava, för dels är jag för envis och dels klarar jag inte av att greja med en jävla radioantenn

som mest har jag petat lite på honom någon gång, och det skiter han ju fullständigt i


måste få en bättre sits

har påmint mig själv om att hålla bak skänklarna idag

och så försöker jag hålla händerna rätt

det som är största problemet är att jag inte kan flytta över tyngden på det inre benet när jag ska svänga åt vänster, så det blir dubbla budskap

fattar inte hur jävla korkad jag är som har ett skal som inte lyder mig


........och NU börjar de borra med slagborr - IGEN - i lägenheten ovanför......

JAG BLIR FAN I MIG HELT JÄVLA GALEN PÅ HUR DE BETER SIG!!!!!!!!!!

borrar 2 sekunder, håller upp i 3-4 sekunder, och så borrar de 2 sekunder

KÖR FÖR I HELVETE PÅ SÅ ATT NI BLIR FÄRDIGA NÅGON JÄVLA GÅNG!!!


har i alla fall mailat gubbjäveln som hånade mig och har skickat kopia till hyresvärden

får väl se vad han säger

jag gör ju bara som han sagt


"Hej igen,
Ert respektlösa och nervärderande bemötande mot mig gör att jag inte vill släppa in er i mitt hem. Jag försökte ge konstruktiv kritik samt att jag blottade mig själv som människa. Och vad fick jag tillbaka? Jo, ett hån rakt upp i ansiktet. Endast människor med neuropsykiatriskt funktionshinder missar ironin och hånet i meningen "Då får jag be så hemskt mycke om ursäkt för att vi försöker avhjälpa problem så fort och smidig som möjligt.". Och jag utgår ifrån att du inte lider av tex Aspergers syndrom, för i så fall borde du få hjälp när du ska bemöta människor i rollen som servicearbetare.

Så med den bakgrunden, plus att du skriver att jag kan höra av mig om NÄR arbetet ska utföras (HUR det ska utföras hoppas jag innerligt att montören vet, eftersom det är hans jobb), så får ni väl helt enkelt laga porttelefonen när jag inte längre bor kvar här. Jag flyttar ut senast sista maj, så sen kan ni göra vad ni vill för då drabbas inte jag.

Lycka till med arbetet. Hoppas att ni lärt er något, för på det här sättet får man varken förtroende eller arbete.

/*mitt namn och adress*

OBS! Sänder kopia till *hyresvärden*."

Av Maria - 16 mars 2011 12:06

Fick ett jävla papper om att någon ska komma hit och laga porttelefonen - PÅ TISDAG! "Vi kommer att använda huvudnyckel för att komma in i eran lägenhet" - jaha, vad hände med gamla hederliga "huvudnyckel kommer att användas om ni inte är hemma".....???

Sen ett "Finns husdjur meddela då detta till montör". Sen bara ett telenr - till någon. Hur i helvete ska man som hyresgäst veta VEM som är "montör"??????

Har sökt reda på företaget och mailat och framfört mina åsikter och talat om att jag har svårt att tala i telefon. Och vad får jag för svar...?

Jo, detta: "Då får jag be så hemskt mycke om ursäkt för att vi försöker avhjälpa problem så fort och smidig som möjligt."

Jag lämnar ut mitt skamfyllda och pinsamma handikapp - och blir HÅNAD RAKT I ANSIKTET! Nog för att jag har en "paranoid personlighet", men det här går fan inte att tolka som något annat än ett rent jävla HÅN!!!!!!


KUL ATT MAN KAN ROA NÅGON!!!!!!!


Störtgråter. Har mailat hyresvärden och visat hur jag blivit bemött, men gissar att de skiter fullständigt i det.


Jävla skit!!! jag ska fan ta livet av mig så finns det ingen att håna!!!!!!!!!!!

Av Maria - 16 mars 2011 00:14

om jag bara orkade så skulle jag ta livet av mig nu.......... är så jävla less på det här och inte blir det någonsin BRA eller OK..........................

men jag orkar inte........... nej, jag orkar inte.............

kan inte ta en överdos med mina utskrivna mediciner, för då skulle aldrig min t eller min läkare förlåta sig själva....... det vore som att de gett mig en pistol som jag skjutit skallen av mig med..............

jag kan inte hoppa, för det är inte tillräckligt högt....... två trappor är absolut ingen garanti för att man dör...... och jag tänker inte bli inlagd............

de kan få söva ner mig, det vore helt ok......... förstår att de inte kan ha ihjäl mig, men söva ner mig borde de väl kunna.......... andas åt mig..... för jag orkar fan inte det längre.............

jag är begravd i äckel och är så trasig.........

snälla söv ner mig och låt mig vila från allt...... snälla.........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards