~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Maria - 18 mars 2011 22:37

..du kan inte rädda världen.

du orkar inte ens med dig själv, så lägg ner det andra.


.......men HUR............ hur slutar man bry sig....???

ligger här och tårarna rinner

tänker... på saker som inte är bra.........

och så kommer jag hux flux på att jag ska rädda barnen i lund........

just nu - inte när jag själv skrev på namninsamlingen......

jag måste verkligen vara knäpp på allvar


kommer jag inte kunna plugga till ssk så vet jag inte vad jag gör

måste få bidra

måste få hjälpa

det låter väl som århundradets klyscha, men det är mitt kall

jag måste få göra det

måste


  

Av Maria - 18 mars 2011 22:27

  

DET ÄR FEL ATT UTVISA BARN ENSAMMA SOM BARA KAN TALA SVENSKA OCH VARS PAPPA ÄR DÖD OCH MAMMAN ÄR DJUPT TRAUMATISERAD! DET ÄR SJUKT ATT SKICKA TVÅ SMÅ BARN MED FLYG TILL ETT LAND DÄR DE INTE KAN GÖRA SIG FÖRSTÅDDA ELLER FÖRSTÅ VAD NÅGON SÄGER! LÅT DEM STANNA I SVERIGE SÅ ATT DE FÅR TRÄFFA SIN MAMMA SÅ MYCKET SOM MÖJLIGT OCH FÅ ETT HEM! SKICKA DEM INTE TILL ETT BARNHEM I MAKEDONIEN!!!


SKRIV PÅ NAMNINSAMLINGEN  HÄR!


      



Av Maria - 18 mars 2011 21:06

stoppade i mig medicin och kastade på mig kläder och gick ut.... tog vägen förbi apoteket och passade på att hämta ut skiten jag beställt........... men det var ju ett evigt krängel......... någon hade skrivit "OBS!!!" och ringat in något på pappret, så damen sprang runt och frågade sina kollegor vad hon skulle "observera"......... jag gissar att det är någon som sett vilka mediciner jag handlat tidigare och att det fanns med ytterligare en förpackning laxtab....... säkert den hundrade - minst......... så nu är det slut på att beställa och hämta ut på apoteket, och jag har inte råd att hålla på och betala för att hämta ut skiten på posten........ så nu blir det som förut - fara runt på varenda jävla apotek och köpa EN förpackning på varje ställe..............

mår illa.........

orkar inte

skulle tända ljus i lyktan för D på vägen hem.... men.. medicinstudenternas kårhus ligger ganska nära - enligt mig - och det var fullt med folk som stod och väntade på att bli insläppta........ så jag gick hem..........

är så jävla trött så jag dör

Av Maria - 18 mars 2011 17:39

jag har skyddat telenummer hem........ bara min t har numret, så det står INTE i min journal......... så vem kan det vara som ringde.............

panikångest........... stesolid..................

alla har ju dessutom gått hem för veckan nu......

hjärtat slår så jag håller på att tuppa av................

kan inte andas

är anmäld till nix och alla företag jag haft eller har köpt/köper varor/tjänster från är meddelade att jag INTE vill ha telesamtal............ så vem fan var det som rinde????????????

är det dags att packa en väska och fly????

jag vet hur det kan bli

jag vet så jävla väl vilket helvete det kan bli

måste härifrån

mer lugnande och så härifrån

sen tänker jag sätta mig på mitt vanliga gömställe

nu blev allt ännu värre

trodde verkligen inte det, men nu blev det det i alla fall

måste gå ohc skälja hämder och ansikte under iskallt vatten

satasn jävla heölvetes skithög

  

Av Maria - 18 mars 2011 17:10

sa till min t i måndags att ÄS inte kommer höra av sig........ "joo då, de måste ju höra av sig under den här veckan!" svarade hon då.............. jag sa att de inte kommer göra det... jag VET det...... jag vet för mycket om hur all jävla psykvård fungerar..........

och igår fm började hon söka ÄS......... och nu har hon gått hem... utan att ha fått tag i någon eller hört något..............

allt är fan i mig precis som vanligt.............................


jag kommer dö

jag är rädd

ensam

liten

men vad spelar det för roll

här sitter jag i rasmassorna

önskar att jag var död

Av Maria - 18 mars 2011 09:09

..men det blir inte annorlunda......... Man tar mediciner för att få domna bort lite på natten... och försöker tänka att det ju måste bli bättre snart.. det kommer bli bättre nästa morgon......... Men det blir aldrig det......

Samma skit hela tiden....... Nu är det helg och finns ingen att få tag i..... Ja, jag vet att det "bara" är fredag, men för mig så börjar helghelvetet på torsdagarna kl 11 när jag går från terapin..... för sen vet jag att jag kommer ligga här resten av tiden...... Lidande...... det är nog ett passande ord.........

Min t har inte svarat på mitt mail.... så jag vet inte ens om hon är i tjänst idag....... hon kan ha tagit ledigt..........

Nu vill jag bara flytta.......... flytta från det här skitstället och ut, bort från stan....... Fattar inte hur jag ska stå ut i 2 mån till............... Inte heller hur jag ska orka packa och städa........ jag är helt slut som det är redan nu.......


  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards