~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Maria - 1 december 2010 19:27

hetsäter....... laxerar................... inget från min t... det är bara tyst........... och då är jag tyst.............. har underhållit mig på svtplay... tittat på en massa avsnitt av fåret shaun............. kan rekommendera avsnittet "stolpe ut"....... eller "vi önskar en fröjdefull jul" om man vill få lite julstämning...............

älskar de där figurerna...... det enda som är minus är att avsnitten är så korta......... jag vet; det är barnprogram... men vissa saker är så jävla roliga att jag garvar ihjäl mig......


...snart skriker jag rakt ut............... har ångest så jag dör................

Av Maria - 1 december 2010 15:04

min t hör inte av sig............. jag bryter ihop.................

hämtade ut grejorna från hööks på posten.......... och de jävla termoridbyxorna är för stora............ jag behöver inte ens knäppa upp dem för att de ska gå att dra på............ och så skrev kundtjänst att de är SMÅ i storleken...................... har kollat och nu är de SLUT i strl S............ så nu får jag inga..............

fanfanfan.................

jag vet - det är bara ett par jävla helskodda termoridbyxor.......... men jag har tittat på de här 500ggr och SKULLE HA DEM............ sen när jag till slut fick reda på att mina föräldrar inte ska handla några julklappar till mig, utan att jag får köpa dem själv.... ja, då är det för sent och då blir det såhär............


*gråter*


nu vill jag verkligen dö............

bara slippa allt......


JÄVLA SKIT!!!!!!!

de verkar jättebra i övrigt och riktigt ordentliga, men så funkar det inte ändå............ SKIIIIIT!!!!!!!!!!!!!

Av Maria - 1 december 2010 08:56

sömnlös.............. bara vridit och vändit på mig........... vill inte gå upp idag........ orkar inte tänka........... orkar inte finnas......

behöver mer mörker.......... mer snö............. mer kyla.................

måste gömma mig...........

måste fly...................


  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards