~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 8 december 2010

.

Av Maria - 8 december 2010 23:14

  

Av Maria - 8 december 2010 19:46

min t....... hon skiter i mig........... "du klarar det här"................. skrev att NEJ DET GÖR JAG INTE................ och vad är det för vits att jag träffar henne imorgon........... svaret på det var att jag får göra precis som jag vill..........

det vet jag ju redan..... MEN........... det här är första gången NÅGONSIN som hon inte skrivit att "det vore bra för mig att vi träffas"................

första gången................

antingen tar hon inte sin suicidala patient på allvar....... eller också tycker hon att det är lika hopplöst som jag...........

tänker fan inte gå dit imorgon...... jag tänker inte träffa någon som tror att det här går att lösa............. DET FINNS FÖR I HELVETE INGEN TIDSMASKIN SOM KAN RADERA BROTTET MOT SEKRETESSLAGEN!!!!!!!

det är ÖVER NU.......... jag längtar och planerar min död............. för jag har förlorat allt.........

och man behöver inte vara någon Einstein för att fatta VEM som kommer vinna den här tvisten........... psykfallet eller vården........ SJÄLVKLART VÅRDEN!!!!!!!!! trots att det är klart som korvspad att DE gjort FEL så kvittar det....... för det kommer inte bli några påföljder!! det blir det ALDRIG!!!!!


nu ska jag vada genom en dryg månads tvätt.... smutstvätt... ridkläder......... ytterkläder....... och enstaka rena plagg................ och hoppa över alla jävla papper.... pennor....... färger...... limpistoler........... och all annan pysselskit........ och lägga mig i soffan............. och tänka på att jag inte diskat på 3 veckor och att köket snart är en enda amöbaklump.... och jag får slänga allt om jag ska bli av med lukten........... och jag har inte råd att köpa nytt.............


guuuuuuud vad bra jag mår..................... tur att man inte behöver det stöd som finns........ och att det inte slösas med än mer på en sådan som jag.............


och om någon jävel gnäller på det jag skrivit nu så blir jag fan i mig galen! för INGEN vet hur det är att bli sönderknullad och sönderslagen under hela uppväxten....... och sedan bara fortsätta att få mer och mer skit! jag har gjort ALLT som står i min makt - och mer - för att jag ska må bättre och bli "lycklig"............. men vissa människor har varit med om - och får fortfarande ta - så mycket skit att de aldrig får uppleva "normal lycka"...........

FATTA ATT ALLA ÄR OLIKA - OCH ACCEPTERA DET!!!!!!!!

Av Maria - 8 december 2010 09:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 8 december 2010 08:37

inte så mycket som ett PIP från landstinget...... än..............

antingen sitter de och läser och begrundar all fakta..... eller så är de LIVRÄDDA för att de vet att jag har bevis som klart och tydligt pekar på att DE gjort fel.......... och att bryta tystnadsplikten är ALLVARLIGT.............

önskar att jag kunde tänka att de jobbar för att göra en lex maria...... och funderar på hur fan det kunde gå så fel.......... och diskuterar hur de ska gå vidare.... hur de ska kunna försöka laga mitt liv.................

men det vet jag av erfarenhet att de inte gör............. utan jag vet att de försöker hitta kryphål........ tänker inte be mig om ursäkt ens............ och är livrädda för att de är anmälda till socialstyrelsen och polisen... för då kan de inte längre skylla på MIG...... att det är mitt eget fel........... eftersom jag har så klara bevis.........


har faktiskt sovit inatt......... inte den tid jag behövde... men det har varit riktig vila i alla fall......... och det är egentligen det viktigaste..........


dagens agenda...... ja... posta polisanmälan........... måla klart det sista till julkortet som ska till "min" gamla avdelning............. och så ska jag se om jag lyckas och orkar sätta ihop ett pepparkakshus... göra kristyr osv................ ....fattar inte hur folk kan KÖPA kristyr i sådana där pyttesmå tuber.... det är ju svindyrt...... och en tub räcker knappast till ett helt hus..........


nu ska jag kika om det finns någon lägenhet till mig......... inte för att jag tror det... men hoppas kan man ju alltid.........


Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards