~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Maria - 15 december 2010 22:57

Astrid & Tilda som vilar under köksbordet efter ett av sina race:



Astrid: "Herregud, vad håller hon på med *suck*..."

Tilda: "Vad i helvete! Det blixtrar ju!"



Astrid: "*SUCK*....."

Tilda: "Vad GÖR DU MATTE???"



RADARPARET!!! (Tilda är allergisk mot att vara med på bild egentligen... så hon funderar på att avlägsna sig från platsen...)



Matte älskar er som om ni vore hennes barn!

Kan inte leva utan er, älskade underbara pälsbollar!

Av Maria - 15 december 2010 17:54

storgråter

har imte gjort det på ett tag nu

inte så att det känns som at själen dör och följer med tårarna ut

men så känns det nu¨

och who gives a fuck

har pratat och skrivit til  min t att jag behöver mer stöd nu

men hon svarar knappt på mail längre

hon sa förut at det berodde på att hon trott att jag mått så mycket bättre

men att hon förstod att hon läst av mih fel

ändå fortsätter hon

va fan ska jag tro och tänka


har inte skurit mig änb

jag vill inte

och jag vill

helsyt av allt vill jag dö¨

bara dö

slippa allt

Av Maria - 15 december 2010 16:10

nu skär jag mig fan!!!!!!!!!!! jag orkar inte mer!!!! NÄR ska man bli tagen på allvar, NÄR ska någon jävel bry sig istället för att bara tro att man kan släta över allting och poff så är det borta!!!!

först försöker de skylla sitt brott mot tystnadsplikten på¨ mig och nu har de mage att säga att det är för dyrt att garantera att min post inte skickas till fel ställe igen!!!!!!!

jag ska fan skäraq upp hela jävla kroppen och gå och skriva med mitt eget blod på deras jävla lokaler om vad de har gjort!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Av Maria - 15 december 2010 09:44

ingen ledig lägenhet................... och ångesten kommer... blir bara starkare och starkare............. och jag som måste handla............ har bara morötter och rödkål i kylen...................

jag gissar att det är PMDD............ men vad hjälper det............ det förstör så jävla mycket...... så stor, lång tid............. och tar på krafterna som fan...........

vill inget annat än att bara bli förstådd... att folk ska fatta hur det är att ha det såhär......... hur mycket PMDD kan styra en kvinnas liv......... men.... ärligt talat så tror jag att man måste veta hur det känns för att kunna förstå............


..........och om någon inte vet vad PMDD är... så är det som PMS..... men tusen ggr kraftigare............ och som börjar betydligt tidigare än PMS................

lägger upp två länkar:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Premenstruell_dysforisk_st%C3%B6rning

http://www.psykologitest.se/test/pmdd.php

........jag är "skolboksexemplaret"............................   

Av Maria - 15 december 2010 08:45

håll tummarna för att det finns en ledig lägenhet idag.............. och att jag får pengar från förseningskassan/förnedringskassan.............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards