~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Maria - 27 december 2010 20:03

varför kan jag inte ringa................. varför kan jag bara INTE RINGA???????????


JÄVLA SKIIIIIT!!


  

Av Maria - 27 december 2010 18:29

är så ledsen............. så ensam................ kan inte andas.....

mamma ringde.......... jag ville inte svara...... inte prata............. ingenting....

min änglaläkare mailade mig......... hon är så varm.... varm och tryggt "fast"......... hon är sig själv....... och hon reagerar ärligt... säger vad hon tycker.......... om inte verksamhetschefen ser till så att hon får jobb här.. ja, då jävlar kommer hon att få höra av mig, det är en sak som är säker..............

har fått telefonräkning idag... är så djävulskt skönt att den bara ligger på runt 80kr/mån nu - inkl fasta avgiften - sedan jag dödade telia........... och så har jag fått någon slags bekräftelse från polisen att de utreder mitt ärende..... känns skönt....... det är ju ett allvarligt brott.. för alla patienter riskerar ju att deras känsliga uppgifter kommer ut om det är tillåtet att vara såhär............


..köpte en HDMI-kabel på clas ohlson idag....... hade gett mig fan på att jag ska kunna titta på on demand-film på tv istället för dator............... och poff så var det klart! vilken skillnad i bildkvalité jämfört med gamla laptopen.......... bilden är hur skarp som helst............ men vafan..... 139kr för en kabelfjutt på 1m..............


..........gör ont i munnen fortfarande................ ont som fan.......... men jag går på 2 x pamol + ibumetin dygnet runt.......... inte bra för laxertab..... men... jag dör annars............ det blir lite bättre om jag biter ihop hårt... men det gör jag ju så ofta, så jag vill inte göra det "med flit"..........


måste hämta mat till ninerna från källaren.......... astrid sitter och väntar....... hon är bara helt sanslös.............


ska klappa henne i min famn och bara gosa och lukta på henne tills jag dör.........

Av Maria - 27 december 2010 14:12

...jag är fortfarande paranoid.............. särskilt när jag ser besöksstatistiken.....................

Av Maria - 27 december 2010 14:04

ja, JAG har varit på mellandagsrean! det var ganska ok, inte mer folk i början än under en vanlig helg...... men sen fick jag panik när jag fick syn på en gubbe med tv-kamera som stod och filmade där jag hade gått - och gick........... och det blev bara mer och mer folk, så jag flydde till biblioteket i väntan på nästa buss hem.............

handlade 2 koftor och en kappa....... nästan tusen spänn.......... men jag köper sådana kläder så sällan att jag måste skärpa mig...... måste unna mig............. men det hade varit så mycket enklare om kläderna var till någon annan.............. har inga problem att köpa till andra, unna andra..........

nu är jag helt slut.......... har ont i hela kroppen av spänningar..................


ska lägga mig och dö en stund nu............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards