~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Maria - 3 december 2010 19:45

NU ÄR JAG SÅ JÄVLA NÄRA ATT TA LIVET AV MIG!!!!!! JAG ORKAR INTE MER!!!!!!!!

kvinnokliniken har skickat fakturan för inläggningen när jag opererades - TILL MINA FÖRÄLDRAR!!!!!!!!

jag har ALDRIG UPPGETT DERAS ADRESS NÅGONSTANS!!!!!! ALDRIG!!!!

OCH NU SKA JAG FÖRKLARA VAD FAN DET ÄR FÖR FAKTURA!!!!!!!

DET GÅR INTE!!!

JAG HAR ALDRIG SAGT ATT KVINNOKLINIKEN ELLER NÅGON ANNAN FÅR LÄMNA UT UPPGIFTER OM MIG ELLER KONTAKTA DEM!!!!!!!!!!! ALDRIG!!!!! VAR FAN HAR DE FÅTT TAG I DERAS ADRESS???????

DET HÄR ÄR BROTT MOT TYSTNADSPLIKTEN!!!!!!!!!!!!!

Av Maria - 3 december 2010 16:45

for till ena änden av stan för att köpa termoridbyxor....... sprang nästan dit från bussen........... och så är affären STÄNGD!!! blev så arg och besviken så jag gick till en mataffär......... och så hann jag med en buss som går till en annan ände av stan....... och DÄR hittade jag ett par! 299kr! tog strl 170... det fanns ingen S.... bara M... och de här har ingen knäppning i midjan, utan "bara" resår... men jag får lätt på mig de i 170 utan att öppna hela benen och allt....... de andra i strl M var inte ett dugg "uttänjda" i resåren när jag hade dem på mig.... och jag vill ju inte tappa byxorna i stallet......................


höll på att bli påkörd av en polisbil på ett övergångsställe........ ingen utryckning eller så alls....... gick över samtidigt som en lite äldre kille, och föraren av polisbilen började sitta och prata med killen - mitt på övergångsstället................ jag gav dem en mördande blick, för fan vad rädd jag blev när idioten till förare gasade och sedan tvärnitade och hela bilen bara halkade framåt med låsta hjul................. synd att man inte filmade skiten... då skulle det bli bannor av när de kom till stationen...............


....jag... hade jeans på mig..... långkalsonger under.......... och... det kändes......... ömmade en hel del............ men det är bara i vissa positioner konstigt nog.................

jag har alltid trott att jag gått och tänkt på skavet - även om det var helt omedvetet........ men jag inser nu att jag inte gjort det... utan det har varit en självklar del av mig; "såhär känns det att gå"........... för nu känner jag ingenting när jag går......... alltså.... jag fattar att det är såhär en "normal" kvinna upplever det rent fysiskt att promenera.......... men för mig är det som att något saknas........... som om jag hade amputerat en del av mig....... och visst, det har jag ju...... men det var ju en SJUK del av mig.......... har beskrivit känslan förut som att... man går hela livet och skrapar en naken fot efter sig....... varje steg KÄNNS.......... och så helt plötsligt har foten rättats till så att man inte känner något skrapande............. ...det blir tomt på något sätt......... men på ett bra sätt............

är fortfarande chockad att jag kunde rida igår......... utan att det kändes alls............. jag hade förväntat mig att det skulle kännas som att sitta på krossat glas och riktigt mosa på.......... och så kände jag ingenting............... jag fattar inte........... och jag är så GLAD att ridt bestämde att jag skulle prova... för nu slipper jag gå och oroa mig över det här! det läker inte ihop som det ska - MEN jag kommer säkerligen inte märka av det alls! jag ska ju inte bli porrstjärna liksom   


har värmt en fryst pizza och ätit......... värmt vetevärmaren i TRE minuter och har den på fötterna........... jeeesus vad skönt.......... ligger här i sängen nu............... "bara" att ladda om inför imorgon............... julmarknad..........


min fd "psyk-kompis" hörde av sig igår och meddelade bara att hon hade ny mailadress............ och jag kunde inte hålla fingrarna i styr, utan skrev några rader....... och hoppades att allt var bra med dem och bebisen................. ....på rent djävulsskap................... och hon nappade... direkt............ skrev att hon fått missfall och sen var det liksom bra med det................... lika känslokall som förut........... så jag har dragit slutsatsen att antingen var det ingen bebis - vilket jag tror.................. eller så är hon så sjuk att hon tror att det är samma sak att skaffa barn som att gå och köpa en pryl i någon affär.................. ....blir illamående när jag täcker på det............


nu ska jag försöka att slappna av lite............. känner mig som en fiolsträng hela jag.................. och folk till förbannelse ÖVERALLT........... och när jag bytte buss på stan så klirrar det i systemkassar överallt ta mig fan.......... alltså, jag har inget emot de som köper en flaska vin till maten eller några öl eller cider till en fest.......... men man behöver ju liksom inte kånka hem 6 jävla kassar............... fattar att det antagligen är studenter... men vaddå.. man lever jävligt tight på studiebidrag och CSN........ så hur fan har de RÅD??????

.......sen tycker jag att det är onödigt att supa skallen av sig så ofta........... men det är mina egna åsikter....... folk får göra som de vill... bara de håller sig borta från mig....................

Av Maria - 3 december 2010 07:56

tog propavan straxt efter kl 22 igår.......... och har nu varit klarvaken i över 4 timmar...........   

har hunnit kolla upp jobbet som I har sökt............ och.... ja... det är ju helt klart under hennes utbildningsnivå........... och inte den inriktning hon valt heller........... vet inte hur en arbetsgivare ställer sig till sådana faktorer............


mår illa..... och har skitont i munnen............. visdomständerna växer bara ut mot kinderna mer och mer....... det flyttar på alla andra tänder dessutom........

men, men......... skit samma................ jag klarar inte att gå till en tandläkare......... och för att få hjälp att klara av det så måste man ha varit psykotisk.............. eeh..... gud vad logiskt.................   


nu ska jag titta på film.......... kan inte hålla mig längre......... "trolltyg i tomteskogen"......!!!

- Var är Fjant?

- Här mamma!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards