~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Maria - 31 december 2010 21:19

vid halv tre skickade de upp de första raketerna här utanför........ astrid blev SKITRÄDD när hon såg hur himlen lystes upp....... hon har sin bur så att hon kan se ut på balkongen och vidare bortåt... så hon stampade så hårt att det ekade......... fick ta henne i famnen..... då blev hon lugn...... myste med henne, och kom på sen att jag ju kan dra ner rullgardinen så slipper hon se........   

sedan dess har hon varit lugn........


sitter här i pyjamas........ har sett på film och tv3 play............ ätit verum med sugrör................ och glass......... carte d'or... mascarpone.............. sen orkade jag inte mer... satans jävla skitkropp!!!!!!!!!! stoppade i mig massa värktabletter och kunde sen värma upp och peta i mig en frusen pizza....... gissa om jag lägger på mig kilo efter kilo när jag bara stoppar i mig godis och glass som smälter............. ........mår illa över mig själv.............


nyår betyder ingenting för mig......... men jag firar på sätt och vis ändå....... för min störda granne i lägenheten ovanför min ska FLYTTA.....!   


har klippt sönder ett lakan idag.... gjort mattrasor av det... i fall om att den där jävla vävstolen skulle råka komma hit någon gång.............. mamma skulle prata med den hon köpt vävstolen av, så att hon skulle få köpa de tillbehör som saknas............. men när kärringen fick höra att det var JAG som skulle väva så svarade hon att hon inte hade lust och att jag borde gå en vävkurs först och lära mig vävstolen...................... blev så jävla arg när mamma sa det... för kunde jag väva mattor och löpare när jag var 10 år så ska jag väl för fan kunna det nu också....... jag är inte förståndshandikappad eller har fått minnesförlust!

kärringen ville inte ens ordna med varp i den färg jag vill ha, för att HON inte tycker om den.................   


......vad fan är en "HTC".........? min fd kursare smsar och skryter att hon fått en ny sådan..................


...........satans jävla mun....................... skit..... skiiiiiiiiiit.....................

Av Maria - 31 december 2010 10:57

vad är det som händer med mig.............. höger tumme har domnat på ovansidan.... det gjorde den igår kväll, men jag tänkte inte så mycket på det.... tänkte att det bara skulle försvinna...... men vad fan är det kvar idag för.......???


biter inte ihop tänderna..... då gör inte munnen så ont........ det bästa är att inte röra sig alls................... men hur lätt är det............... värker i hela käken....... kan nästan känna hur det trycker på alla tänder............ vad fan ska jag göra........

Av Maria - 31 december 2010 00:08

en kille kom och skulle hämta sin jacka i tvättstugan.... det var inget misstag att han lämnat den där........... han såg på mig när jag kom in och sa hej..... och att "vad blöt den är"............ jag sa hej.. och att det nog beror på att den inte centrifugerats................. det är ju inte som att man behöver vara någon einstein för att fatta att maskinen inte kan centrifugera när man kör ylleprogrammet........... tänkte säga att maskinen inte centrifugerar om man kör på 30 grader..... men jag orkade inte.......... så han trodde nog att jag typ avbrutit tvättprogrammet............... skit samma... han får väl tro vad han vill......... det är inte jag som bara dumpat saker utan att tänka på min omvärld..........


har ätit massa glass........... kan inte tugga alls, för nu jävlar är det svullet........... visdomständerna sitter så långt bak och sticker fram så mycket att de inte får plats i munnen.... och det svullna sticker upp och hamnar mellan... varje gång jag biter ihop............ när ångesten kommer så blåser jag upp kinderna.. för då åker svullnaden ut lite och jag kan bita ihop......... jag gör ju det när jag mår dåligt.... ofrivilligt...


vill sova......... bara sova....... men jag kan inte...............

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards