~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Maria - 7 december 2010 23:56

vet att jag inte kommer kunna somna och sova inatt heller.......... döden sitter på min axel.......... viskar........ lovar guld och gröna skogar....... och när jag försöker fösa bort henne och viskar att det inte är sant..... då får jag en rejäl örfil med frågan om det är bättre att leva då................

och nej...... det är det inte............... lätt att svara på...............


for till stallet och hade det bra....... jag kunde inte koppla bort allt som hänt... men...... när jag bara övade sits och blundade och travade... så försvann allt sådär stundtals... som det brukar............


kom hem och skrev en polisanmälan om brott mot sekretesslagen........ för nu försöker de ansvariga på landstinget skylla över det här på MIG.......... MEN - det är bara ett problem... JAG har ALLA MAIL SPARADE........ så jag har BEVIS FÖR att jag begärt TILLFÄLLIG ADRESS ÖVER EN SOMMAR 2008........ och det är det som de menar att jag aldrig "avsade mig", utan det har legat kvar och gör det än idag................ problemet för dem är bara att i så fall att de skitit i vad jag skrivit......... MEN DET STÖRSTA PROBLEMET är att alla andra fakturor har kommit hem till mig - efter det! och jag har till och med anmält tillfällig adress sommaren 2009! och då fått bekräftat av de här inkompetenta idioterna att min adress ska återgå till min folkbokföringsadress...... FÖR ÖVER ETT JÄVLA ÅR SEDAN.................


jag HAR INTE FEL!! INTE DEN HÄR GÅNGEN!!!!!!! och när de sedan börjar skylla på MIG istället för att fundera på om DE kan ha gjort fel........ ja, då jävlar är det KRIG! så när anmälan kommit fram till polisen som jag ska posta imorgon.... så är de anmälda BÅDE till socialstyrelsen och polismyndigheten......... men det har de själva ordnat!!!


saken är den att.... oavsett vad som än händer så går inte det här att göra ogjort............ så det kvittar egentligen vad det får för påföljd för dem......... jag "vinner" ev bara en ursäkt.......... vad hjälper en varning..... eller böter eller skadestånd............. hur mycket är ett liv värt....... hur mycket är MITT liv värt........


...........men bara att läsa att samma kärring som bekräftat att jag ska återgå till min vanliga adress *det datumet år 2009* - ett helt jävla år efter det som de påstår är GRUNDEN till allt - och att hon nu anklagar MIG för att inte ha gjort det jag ska.................... gör mig så in i helvete förbannad att jag nästan spricker.......... måste nästan skära mig för att hålla ihop........... ..men det får jag ju inte..........


har nästan målat julkortet till "min" gamla avdelning.......... har målat med vattenfärg på blå kartong så det har tagit ett tag................ och så är julklappen till stallet klar.......... ska bara "ligga till sig lite............ sen är resten fixar till föräldrarna... de har fått varandras julklappar med posten idag.......... min brors julklapp är på väg direkt dit.......... läkarens julkort och julklapp är klar.......... och min t's julkort och julklapp är klar............. alla andras klappar är skickade...... julkorten är postade........... har grejor hemma till ninisarna............  så nu.... ........... ............................ .... ............ ...nu kan jag dö------------------

  

Av Maria - 7 december 2010 11:05

jag mår så jävla dåligt så jag dör..............

skriker snart rakt ut.........

hoppashoppashoppas att ridterapin kan virvla iväg med mig till en annan värld som vanligt..........

gungar av och an........... ångestdämpande.. ja, tack...................

idag ska jag strunta i att linda låren........ så får jag se hur det går...........

men det måste ha tagit ihop nu........ bara ärrvävnanden inte "tänjs ut" som den gjort på armen pga att jag tränat................. men häftan sitter ju åt rätt håll nu i alla fall... så att den hjälper till att hålla emot....... vetefan vad jag ska göra med stygnen........... de skulle ha försvunnit förra veckan.......... men de sitter kvar.. i alla fall på en del ställen.......... men till slut följer de väl med klistret på häftan när jag byter den................


är så trött..... helt utmattad...............

skulle något jag jobbar stenhårt för verkligen fungera och hålla, utan att ännu mer skit rasar.... så skulle jag somna stående.............. för så trött och slut är jag.............

jag har kämpat med allt...... i hela mitt liv............. precis allt......... och när något blir BRA.. så blir jag så jävla lycklig........... och sen rasar hela världen.......... till och med min t börjar känna av det........... ...trodde att hon skulle börja gråta igår.......  fick dåligt samvete................ men... hon menade att det inte är mitt fel att landstinget har brutit sekretesslagen............... och visst, det är det ju inte...... men hon dras ju med i fallet........ faller jag så faller hon.............. och självklart funderar hon över hur mycket hon gjort och satsat... och vet att jag gjort detsamma........ och så slutar det i ett rent helvete....... den absolut värsta mardröm som tänkas kan............


......nu ska jag göra mig klar att fara till stallet........... kan inte sitta här längre..........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards