~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Maria - 30 december 2010 17:20

har kollat hela em om det är ledigt i tvättstugan under eftermiddagspasset... för ingen har skrivit upp sig...... men det låg tvätt i en maskin som var färdig... så.... jag väntade..... istället för att skriva mitt namn på den tiden............

men när jag kommer dit så har ingen hämtat tvätten ÄN......... den har legat där i alla fall sedan kl 13........ i väntan på att det verkligen skulle bli MIN tvättid så städade jag hela tvättstugan.......... lastade in tvätt i ena maskinen...... men ingen kom för att tömma den andra.............. så det fick jag göra......... för nu har jag inte tvättat sedan före jag opererades..... så jag har MASSOR med tvätt som jag måste hinna tvätta............... det roliga är att det som är tvättat är en jacka........... på 30 grader........... vilket betyder att den inte är centrifugerad............... men vad fan ska man göra...... jag tog en av tvättkorgarna - som jag behöver sen - och lade den där i.......... och vattnet bara RINNER.......... hela mitt nytorkade golv är dyngsurt........ och jag är pissförbannad............. men, men... jag försöker ta det för vad det är....... ett misstag som någon gjort.... tvättade på en tid som råkade vara ledig, och skrev inte upp sig för att h*n inte orkade städa......... och så glömdes jackan bort.............. frågan är var jag ska göra av den när jag behöver korgarna att lasta ur tvätten i..... hade inte vaktmästarna gått hem så hade jag gått dit och sagt att det här låg i tvättmaskinen och jag vet inte vems det är......... vet inte om de jobbar imorgon heller....... och var gör man av en drypande stor fet jacka.............

jag orkar inte....... jag orkar inte tvätta........ jag skriker snart rakt ut bara....... för jag ORKAR INTEEEEEEEEEEEEE


  

Av Maria - 30 december 2010 12:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Maria - 30 december 2010 09:39

måste gå till biblioteket............. måste gå till posten............. orkar inget av det...... men jag måste................. har så jävla ont........ tror att den flytande panodilen fungerar i alla fall... för det kändes igår kväll som att själva kinden fick lindring........... ..peppar, peppar.................


har upptäckt - igen - att.... ju mer jag försöker påskina att allt är som det ska... desto mer "babblar" jag.................. men om annat såklart................ som att jag vill bevisa för mig själv och andra att allt är ok......


nu ska jag i alla fall klä på mig och gå.................. har tvättid ikväll att se fram emot............... ......... .................................. .... jag orkar inte tvätta, men jag måste.... för jag har inga rena kläder snart........ och tvättkorgen svämmade över redan före jul................. fan.........

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards