~ Quo Vadis ~

Direktlänk till inlägg 26 december 2010

åååhhhh

Av Maria - 26 december 2010 11:58

GÅ........ klä på dig och gå............. det tar runt en halvtimme........ så du klarar det................ klä på dig... lås dörren...... och gå........... du behöver inte ens borsta håret för ingen ser med mössan på..........

GÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!

  

 
 
ensam kille

ensam kille

26 december 2010 15:38

ja det är ju så knäppt för bara dom som inte fattar som säger sånt :S Eller dom som tycker det är samma sak när dom var ensam i en timme och sedan ringde kompisar och fixade filmkväll eller något så för dom funkade det ju minsann.. Då måste det ju funka lika lätt för mig också som varit ensam hela mitt liv och inte ens törs prata i telefon eller klarar att träffa folk :S

http://en-ensam-killes-liv.bloggplatsen.se

 
ensam kille

ensam kille

26 december 2010 20:39

Eller att dom känner sig så ensamma för att det är en hel halvtimme innan deras kompisar kommer.

Nää det är inte ofta någon som sitter i en liknande situation skriver till en eller ens någon som börjar att förstå och inte bara spottar samma samma skit som 100st innan dom har skrivit...

http://en-ensam-killes-liv.bloggplatsen.se

Maria

26 december 2010 21:22

exakt!

det känns verkligen konstigt att inte vara helt ensam - längre... om jag hade fått en krona för alla som tex sagt "det är väl bara att ringa"... så skulle jag vara miljonär flera ggr om....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 23 juli 2023 20:45

Har idag lämnat in nycklarna till min slitna fallfärdiga lägenhet, så nu är jag utflyttad. Men fy fan vad ledsamt, grät när jag stängde dörren och låste för allra sista gången. Den må ha varit ful och skruttig, men perfekt läge, planlösning, stor mys...

Av Maria - 2 juli 2020 22:08

Månaderna har gått. Jag har det så bra här i fjällen att tiden rusar iväg. Men det är skönt med tanke på det här "paus-året" pga Covid-19. Kan inte minnas när jag senast hade såhär lite panikångest och ångest. Ingen direkt stress över något. Nu är ja...

Av Maria - 9 oktober 2019 21:42

Det mesta har kört ihop sig. Men jag hoppas att det ordnar sig ändå till slut. Jag hade läkarsamtal och var mer eller mindre beredd på att få höra att jag är dum i huvet som tror att jag ska klara mig utan att fara till psyk en gång i veckan. Men l...

Av Maria - 3 september 2019 20:43

väntar fortfarande på offert från den "bästa" flyttfirman har handlat lite och skickat paket till mamma för hon fyller snart år gått riktig långpromenad med vovven så nu sover han gott på soffan känner mig så rastlös allt vara snurrar runt på...

Av Maria - 2 september 2019 12:24

allt bara snurrar kan inte förstå att jag ska flytta känns som jag bara hittar på kommer bli mer verkligt när jag får tillbaka nya kontraktet och bekräftelsen på uppsägningen och när själva flytten är bokad   ska på samtal idag har inge...

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards