~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 2 mars 2010

fel

Av Maria - 2 mars 2010 23:41

något är fel på bloggplatsen

kunde inte gå in på någons blogg och inte logga in på min egen heller


undrar hur längre man kan gå på coctail med ibumetin och panodil 3ggr per dag innan levern börjar ta stryk

men men... det är ju bara psykiskt, så det är ingen fara

nu ska jag lägga mig

natti natti ♥

Av Maria - 2 mars 2010 20:09

hur kan det vara meningen att man ska ha såhär jävla ont?????


  

Av Maria - 2 mars 2010 13:52

har varit på intervjun för social fobi-gruppen nu

terapeuten var med

höll på att svimma på vägen dit

panikångest

tårarna rann

ledarna kom och presenterade sig

gick in i ett rum

pratade lite - eller ja, de och terapeuten pratade

skulle fylla i papper

fick sätta mig med ryggen mot dem en bit bort eftersom jag inte klarar det när någon tittar på

har aldrig skrivit så fult i hela mitt liv och "ringa in"-frågorna fick hackiga kantiga ringar

kände mig som ett dagisbarn

de satt och viskade om mig under tiden

förstår ju att de inte talade illa om mig, men det kändes inte bra i alla fall

fick titta på rummet där vi ska träffas  innan vi gick

och fick reda på att det är NIO anmälda

ena ledaren förstod att det kändes skitjobbigt

hon sa att hon kan komma och hämta mig vid entrén så går vi dit tillsammans

kändes  så skönt att hon förstod

är lite rädd för den andra ledaren, för hon hade ett "hårdare" utseende

men man ska ju aldrig döma någon efter det, så jag försöker bara vara neutral

de berömde mitt mod flera ggr men jag kan inte ta det till mig, för det är ju egentligen saker som alla normala människor ska klara


nu är jag så trött att jag dör

mitt PO har inte hört av sig, så skit samma med det


har lagt mig i sängen nu

tror jag kommer somna

måste bara äta lite först

Av Maria - 2 mars 2010 09:51

gick och hämtade ut paket och postade ett brev

gör så ont att gå men det hjälper lite om jag tar ibumetin+panodil och smörjer med xylocain

och så mjukisbyxor

tror att mitt PO var här utanför när jag kom hem

känner inte igen mer än en av deras bilar, så därför vet jag inte

men det stod att det var en miljöbil och att den var köpt på samma ställe som deras bilar

såg att någon med röd jacka satt i bilen

fick panik

orkar inte med att tjafsa med henne samtidigt som jag har "förhöret" i eftermiddag

kollade både mobil och mail när jag kommit innanför dörren, men hon har inte hört av sig

ändå tror jag att det var hon som var här utanför

för många "sammanträffanden" för att vara någon annan

varför annars stanna mitt utanför min port

och sedan köra fram en bit och vänta mer

och fara iväg utan att ha hämtat upp någon eller något

hon såg väl att jag kom gående och hittade på sina egna slutsatser


skit samma

jag har annat att bekymra mig över

blir bara ännu mer förbannad på henne

för att hon kommer hit och ställer sig mitt utanför min port och inte hör av sig

nästan så att det känns obehagligt


panikångesten hänger på en skör tråd

jag och terapeuten vs två handledare för social fobi-gruppen

och jag kommer vara helt borta så mitt "bidrag" räknas inte

stesolid

är så trött att jag skulle somna på fläcken om jag inte hade sådan fruktansvärd ångest och var så rädd

har knappt sovit inatt

är öm i nacke och axlar för att jag är extra spänd

och jag håller på att gå under för att jag inte kan röra på mig pga smärtan

känns som jag håller på att bli tokig på allvar



och vad fan gjorde hon här utanför

och utan att höra av sig

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards