~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Maria - 18 mars 2010 20:15

gruppen var helt fruktansvärd idag............ fokus på var och en i en konstlad situation.............. skulle berätta om en händelse som gett eller ger positiva känslor och en annan som gett eller ger negativa känslor........... uppdelat i par..................................

jag berättade om ridterapin................ och om min syster som dött..............

men jag tror att ledarna fick sig en tankeställare när alla i hela gruppen sa att de egentligen ville välja gruppträffarna som något negativt.................. ledarna trodde inte sina öron och frågade om det var känslan av att gå dit eller av att vara där............. och alla svarade enstämmigt att det gäller båda dera............... ena ledaren verkade lite halvdesperat och vände sig till en kille som var med förra omgången då de var 3st i gruppen.... men till och med han sa att han inte känner sig bekväm..............

jag HOPPAS i alla fall att de fattar att det inte funkar att ha det såhär................


sen har jag insett att det blir svårt med hundvalp nu..... om jag ska vara borta över natten när kvinnokliniken fått remissen........... så då behöver jag hundvakt.............. inte omöjligt..... men inte uppmuntrande heller.............. blir så ledsen.......... ska prata med ridterapeuten imorgon - om jag kommer dit............ för hon har två hundar och känner säkert till allt det här med veterinärer och ev hundpassning............

Av Maria - 18 mars 2010 09:18

den bruna är en tik..... men de andra är hanar........

måste tänka......... men hur gör man det.......................

terapeuten......... och sen gruppträff................

måste få hjälp att hämta honom i så fall...............

ställer sociala stödteamet upp på sådant........... eller mitt PO..................

för jag klarar inte det själv.......... för krånglig resa..................

GAAAAAAAHHH!!!

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards