~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Maria - 13 mars 2010 18:43

jag är så förbannad så jag exploderar fan snart! jag vet inte hur många jävla gånger jag har tagit reda på någons äckliga och möhliga sopor som står gömda bakom torktumlaren! och den här gången var det ett tag sedan jag tvättade, så det var inte bara EN, utan TVÅ JÄVLA SOPPÅSAR!

Vad i helvete är det för folk som bor i det här huset?????? eller har en hemlös hittat en nyckel och sover där på nätterna och äter yoghurt och matlådor och toblerone-glass?????

har mailat vaktmästaren igen, för jag har hört av mig till honom förut. och nu JÄVLAR är jag LESS! om de så ska ha en securitas-gubbe sitta och uggla där dygnet runt så SKA inte tvättstugan vara något jävla soprum!


..........och som vanligt tar jag ut ALLT jag bär på, på en enda liten sak, och jag bara EXPLODERAR................... men jag låtsas att det är bättre än att skära sig......

Av Maria - 13 mars 2010 11:46

jag somnade ifrån filmen jag skulle se igår...... jag vet ärligt talat inte om jag hade levt idag om det inte vore för att jag hittade ridterapin......... önskar att jag kunde flytta ut på landet.......... leva på det lilla jag får från FK.... och hjälpa någon att ta hand om sina djur....... jag är ingen stadsmänniska, och det kommer jag aldrig att bli.....

har slut på nässpray igen så jag kan inte andas.......... vet inte om jag håller på att få migrän heller...... det blixtrar..... och det känns inte bra med ljus............. trodde att jag skulle få det igår också.. innan jag fick veta att jag kom till stallet ändå.............


har inte kommit ur pyjamasen än... men har bytit vatten i akvariet....... fick inte tag i läkaren igår..... hon kanske gick hem tidigare................


har INGEN träningsvärk efter ridningen igår.......... ingeting........... och jag gjorde inget speciellt när jag kom hem......... jag kanske använder kroppen så fel att jag inte får träningsvärk.......?


vill gå ut i solen.... men det är ju lördag så alla är väl ute........... dessutom är jag skiträdd inför gruppen på tisdag.......... jag tror jag måste  prata med ledarna... för de säger att de inte tvingar någon till något.... men så är det inte för mig........ för jag kan inte säga nej......  och har därför pressen på mig att göra allt och vara perfekt............ så länge som ingen annan säger något annat.......

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards