~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Maria - 3 mars 2010 23:32

har mest bara legat i sängen idag

försöker vila bort knölen så mycket som möjligt

tror den har minskat lite

eller så är det bara inbillning

har ätit ur kylen och skafferiet

ännu ett infall av "det är lika bra att äta upp allt nu så är det slutätet sen"

laxerat 2ggr

mår som jag förtjänar

är verkligen övertygad om att det är kört med mina tarmar nu

har laxerat i åratal

talat om det också för att få hjälp, men ingen läkare har lyssnat

varför skulle de bry sig, jag är ju stans största psykfall


har en finne "under huden" som gör mig vansinnig

den försvinner aldrig så idag försöte jag "operera" lite

men den sitter precis under ena näsborren och det gör så jävla ont att peta med nålen


har duschat

kan inte undgå att se leverfläckarna som skiftar i färg och storlek, och bara växer

men det kvittar

jag hatar allt med mig och mitt liv


terapi imorgon

så skönt

Av Maria - 3 mars 2010 14:02

mamma ringde

"jag har pratat m Y och vi kommer nog upp till dig i vår!"

HELVETE!!!!!!

LÄMNA MIG IFRED!!!

jag har inte bjudit hit min sk mamma och hennes väninna!

jag måste få vara JAG!!! jag måste för i helvete få ha ETT JÄVLA LUGNT STÄLLE!!!!

Av Maria - 3 mars 2010 09:41

har knappt sovit något inatt

och så kl 7:30 så vaknar (antar jag.....) grannen ovanför och hennes kille

och han drar till med ett djävulskt tarzan-vrål

"aaaaaaiiiiaaaaaiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
"

hon beter sig verkligen som om hon och hennes kille är de enda som bor i det här huset

jag är SPYLESS på ungjäveln! hon är inte klok i huvudet!

bodde ingen under mig så skulle jag LÄTT ställa mig och banka på elementrören med en hammare vid halv åtta både lördag och söndag morgon!!

   



vill bara skrika rakt ut

mår så jävla dåligt och har så jävla ont

men vad hjälper det


är helt isolerad här hemma

kan inte ta mig ut någonstans

tack kvinnokliniken för att ni förstör det lilla liv jag skulle kunna ha

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards