~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 15 mars 2010

ork

Av Maria - 15 mars 2010 20:37

längtar till stallet så jag dör

behöver balsam i själen

kraftpåfyllning

ser på mannen som talar med hundar och det var hästar med där

är så nervös och rädd inför imorgon

flashbacks

kan inte andas

Av Maria - 15 mars 2010 18:07

....klockan tickar................ snart gruppträff igen.......... jag dör.......................



fick mitt PO att hjälpa mig köpa ett busskort.................. eller jag hjälpte snarare henne............ hade skrivit en lapp som hon läste redan på parkeringen..... men ändå blev det som det blev...............

skit samma............ nu har jag ett busskort................... frågan är hur jag ska våga använda det........ mitt PO skulle ringa bussbolaget och fråga vilka hållplatserna är längs vägen så att jag inte hamnar på fel ställe....... men det var upptaget och sedan var det telefonsvarare............. hon lämnade ett meddelade och lovade att ringa igen på em idag om hon inte blivit uppringd tidigare........ och så skulle hon hålla på tills hon fick svar och meddela mig med sms eller mail.................... men hon har inte hört av sig........... självklart...........   


.

Av Maria - 15 mars 2010 08:26

  

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards