~ Quo Vadis ~

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Maria - 16 mars 2010 19:47

det blev inget handlande.... orkade inte............ tänkte gå till biblioteket men det stängde tidigt idag........

borde gå och be om en klipptid...... men jag drar mig för det.......... är så pinsamt........ alla andra ringer, men inte jag.........

vill bara skrika rakt ut...... eller skära sönder mig lager för lager ända tills jag kommer in till benet..... men det andra är inget alternativ..... för jag gör inte det längre.......... är över ett år sedan.......... och det finns för många som jag älskar och som tror på mig och vill att jag ska överleva det här... så för deras skull gör jag det inte.... trots att de inte längre finns hos mig.........


ridterapeuten har hört av sig för jag mailade och frågade om hon visste något om busshållsplatserna....... och om jag inte flippar ur helt och hållet så hoppas jag att jag hamnar rätt.......... jag är så otroligt lyckligt lottad som har en så underbar ridterapeut.... och som jag känner mig så trygg med... och det gjorde jag i princip på direkten............ vet inte varför.. men det är något... magiskt.......... som med hela gården.........


mötet med "handikappkonsulent" är spikat..... måndag kl 10 hos terapeuten.......... sen får vi se.............

........skitnervös................... som vanligt.....................


men imorgon ska jag handla lite mat....... och gå på myrorna.......

Av Maria - 16 mars 2010 12:28

gruppträffen gick ok..... var inga "stora strålkastarljus" på mig idag............ och så kunde vi skämta och skratta lite, och det lättar ju upp stämningen....... drack ett glas saft - innan de andra kom.. och efter att de andra gått...........


ska äta något.......... vila lite.... och sedan försöka fara och handla......... mitt PO har gått hem för dagen och kommer vara bortrest sen........... och hon har inte tagit reda på vad hållplatserna heter, så jag har ingen aning om var jag ska gå av om jag överhuvudtaget klarar att ta mig på bussen mot stallet på fredag................ vad säger man........ tack.............?!


är så jävla trött........... måtte jag få sova inatt....................

Presentation


Jag ansvarar INTE för hur det jag skriver påverkar någon. Är du underårig eller känslig så kan det finnas stötande texter och bilder på min blogg, eftersom jag skriver om mitt liv som överlevare av sexuella övergrepp.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Fråga mig

11 besvarade frågor

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards